Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gasten...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gasten...

Oorspronkelijk geplaatst door babysnake Bekijk bericht
    die gasten zijn veelal zoekrobots of mensen die daar een opdracht aan gegeven hebben, als een forum goed in de markt ligt zal het meermaals in zoekopdrachten in google en dergelijke voorkomen. de twee zijn onontkomenlijk met elkaar verbonden. Hoe meer info, hoe meer hits hoe meer kans op nieuwkomers....
    Je hebt grotendeels gelijk, maar hangt veelal af van forum-software.
    Er zijn veel forums die standaard users hebben voor zoekrobotten, sommige fora hebben zelfs robot-specifieke users hebben
    (phpbb voorziet zo bvb google[bot]; yahoo[bot]... )

Zo kunnen de bots andere templates krijgen, waardoor ze minder code krijgen, maar meer tekst te lezen krijgen,
    waardoor je dus meer kans maakt om op bepaalde termen gevonden te worden (aangezien de meeste zoekmachines maar de x-aantal eerste lijnen lezen).
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik kijk heel vaak als gast. Dan zwijg ik tenminste. En ingelogd, dat geeft me
      zo'n slachtklaar gevoel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
        Wie weet kijk ik binnen 5 dagen ook als gast...
        Oei, Jill. Toch geen operatie. Ik vond u net zo'n leuk meisje. En weet niet of
        ik u als gast even leuk zou vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
          ???

Hoezo, ga je andere oorden opzoeken? Toch niet om te studeren voor je examens zeker? Dat is nog veeeeel te vroeg...
          Hahahaha aja he, ik denk niet je in 't school op het internet mag géén idee hihi, dus... Is dat vlug efkes piepen als gast he!?
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Oei, Jill. Toch geen operatie. Ik vond u net zo'n leuk meisje. En weet niet of
            ik u als gast even leuk zou vinden.
            Gasten bijven langer in't café hangen toch...?
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Gasten bijven langer in't café hangen toch...?
              Dat is waar. En die gaan mee naar de kust iets nuttigen indien uitgenodigd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Dat is waar. En die gaan mee naar de kust iets nuttigen indien uitgenodigd.
                Die zit.
                facebook

Comment

Working...
                X