Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
die gasten zijn veelal zoekrobots of mensen die daar een opdracht aan gegeven hebben, als een forum goed in de markt ligt zal het meermaals in zoekopdrachten in google en dergelijke voorkomen. de twee zijn onontkomenlijk met elkaar verbonden. Hoe meer info, hoe meer hits hoe meer kans op nieuwkomers....
Valt mee, op dit moment maar 16 viewing,
Van de 450 gasten en 110 leden.
Ik ben zelf lid maar ik kijk heel vaak op het forum zonder te zijn ingelogd. Ik ben op dat moment dus gast. Het voordeel van niet inloggen zit hem in de knop links boven " berichten van vandaag". Die werkt anders, voor mij minder prettig, als ik ben ingelogd. Alleen als ik wat te vertellen heb log ik in.
Misschien ben ik niet het enige lid dat op deze manier het forum bezoek?
Ik heb het al zeer regelmatig voorgehad dat ik bij een willekeurige zoekopdracht uitkom op het forum van belgiumdigital (ik denk dat het de laatste keer over "winterbanden" ging )
Ik heb het al zeer regelmatig voorgehad dat ik bij een willekeurige zoekopdracht uitkom op het forum van belgiumdigital (ik denk dat het de laatste keer over "winterbanden" ging )
Ja, maar zoals ik in een ander draadje eens schreef kom je bij BD uit wegens je surfgedrag. Google zal voor de zoektocht "winterbanden" andere voorstellen doen ban bij jou als deze persoon actief is op autoforums bv.
Comment