Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over go4inkt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vraagje over go4inkt

Ik heb namelijk 12 dagen terug er een printer besteld met inkt van het huis dus hun eigen patronen en dan ook een extra setje inkt patronen en dan nog ook een setje inkt voor mijn oudere printer Canon
    Nu ok na alles betaald was heb ik netjes na 4 dagen de doos met printer gekregen waar alles netjes in zat behalve mijn extra set inkt !!
    Ik zeg oei er is iets mis gegaan dus onmiddelijk een mail gestuurd en een klein beetje later antwoord met .....

Beste John
    Je hebt helemaal gelijk. Deze komt nog je kant op + extraatje.
    Like Go4inkt: Like Go4inkt op Facebook
    Heeft u nog vragen horen we dit graag.
    Mvg, mfg
    Huub Sanders

(Het go4inkt team)

Alterna - Go4inkt b.v. (Go4inkt)

Dorpsstraat 25
    5768 CD Meijel

Netherlands / Niederlande

T 0031 (0) 77-466 0932
    F 0031 (0) 77-466 1517
    info@go4inkt.nl
    Ondertussen zijn wij weer wat verder ik had ook nog mail gestuurd van op welke wijze het zou verstuurd worden, maar plots geen enkele reactie meer op mijn mails dus ik vermoed dat ik kan fluiten naar mijn inkt patronen zijn er nog mensen die zoiets hebben voor gehad met deze site ik zal nu wat verder afwachten maar vrees dat ik niet veel kan doen er aan

Gr John
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Re: Vraagje over go4inkt

Volgende week een klacht laten neer pennen bij de locale politie en is kijken of ik er toch een zaak kan uit krijgen hoor al gaat het maar over 23 euro het principe teld ook mee zo kan je snel rijk worden als handelaar !
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Vandaag dan toch de gevraagde inkt gekregen met een nog één extra zwarte inktpatroon voor de last die het heeft mee gebracht dus go4inkt heeft alles recht gezet waar ik blij om ben dat is zeer rechtvaardig ik hoop later nu weer vlekkeloos te kunnen bestellen want ik vind buiten dit voorval de inkt zeer goed !!

Comment

Eind goed, (bijna) alles goed
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Nu zijn eigelijk TE goede !!!! ze hebben nog is twee volledige setjes inkt opgestuurd Amai da moest nu ook weer niet ma toch bedankt Go4inkt dit had ik nooit gedacht sé !!! voor het ongemak zeggen ze !!

Comment

Working...
          X