Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De evenige vraag die overblijft is: "Was he the best of the cheaters or was he the best cheater?". In het eerste geval doet het weinig af aan zijn prestatie eerlijk gezegd en was die heksenjacht helemaal niet nodig. Al die andere hebben al min of meer gezegd dat iedereen pakte. Dan hadden ze gewoon de mythe moeten laten bestaan en hem bezig laten zijn met livestrong. Hij toch tenminste één ding goed gedaan.
"Was he the best of cheaters" : dan was hij inderdaad fysisch nog wat beter dan de andere bedriegers. Voor het tweede gedeelte van jouw overweging : Dit kon inderdaad niet blijven duren. Er waren al teveel lekken.
De evenige vraag die overblijft is: "Was he the best of the cheaters or was he the best cheater?". In het eerste geval doet het weinig af aan zijn prestatie eerlijk gezegd en was die heksenjacht helemaal niet nodig. Al die andere hebben al min of meer gezegd dat iedereen pakte. Dan hadden ze gewoon de mythe moeten laten bestaan en hem bezig laten zijn met livestrong. Hij toch tenminste één ding goed gedaan.
Ik moet lachen met de uitspraken van Eddy M. in hbvl:
Eind jaren tachtig was hij op tv (BRT) als ene van de Grote Vier. (Rik Van Steenbergen, Rik Van Looy, Roger De Vlaeminck en Merckx).
Toen zei hij zelf dat het niet mogelijk was om de Tour te winnen op nen boterham met gelei
Nu L.A. dit zegt voor de ogen van gans de wereld is dit volgens hem schandalig.
Ik vind het jammer voor de sport, jammer voor de "gelovigen" in deze sport.
Ik vind het ook helemaal niet eerlijk dat de wielersport zo sterk geviseerd wordt.
Ik vind het ook helemaal niet eerlijk dat de wielersport zo sterk geviseerd wordt.
Het zal zeker ook in andere sporten voorkomen, dat staat vast. Maar ik denk dat het feit dat de wielersport zo dicht bij de bevolking staat hier wel iets mee te maken heeft. Het gebruik van woorden door commentatoren zoals :"helden" draagt hier ook toe bij. Ik had onlangs ook mijn bedenkingen toen een voetballer met zijn Porsche zomaar tot aan de toonbank van een benzinestation reed en een slachtoffer maakte en bijzonder veel materiele schade. Veel hebben wij daar ondertussen niet meer van gehoord hé..
Gisteren De Decker nog horen verklaren dat de sportjouralisten hypocrieten zijn.
Het zal zeker ook in andere sporten voorkomen, dat staat vast. Maar ik denk dat het feit dat de wielersport zo dicht bij de bevolking staat hier wel iets mee te maken heeft. Het gebruik van woorden zoals :"helden" draagt hier ook toe bij. Ik had onlangs ook mijn bedenkingen toen een voetballer met zijn Porsche zomaar tot aan de toonbank van een benzinestation reed en een slachtoffer maakte en bijzonder veel materiele schade. Veel hebben wij daar ondertussen niet meer van gehoord hé..
Gisteren De Decker nog horen verklaren dat de sportjouralisten hypocrieten zijn.
Tja, die journalisten
Ik ken ook verhalen die zouden te maken hebben met journalisten en bijv. Anderlecht en nog een grote Belgische club en dan gaat het over voetbal.
Constant Vanden Stock heeft ook ooit gebiecht in het openbaar (op tv).
Als je geen harde bewijzen hebt kun je niks.
En als je die toch zou hebben en durft te spreken dan is jouw carrière naar de maan.
Van het ogenblik en tot zolang er geld mee gemoeid is (tegenwoordig is dat "veel geld") zal er gesjoemeld worden...
Niet echt "de held" zijn telt, wel "het geld" hebben dat speelt de hoofdrol.
het geld wordt geteld.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Intussen al een paar commentaren gehoord (analyses) op tv > Ned., Duitsland enz.
Veel zever tussen, sorry; ze leggen o.a. uit wat L.A. eigenlijk wilde zeggen
L.A. noemt geen namen en beschuldigt niemand; zegt Mart Smeets dat dit de nog steeds bestaande "omerta" is in de wielersport
Bron hbvl.be
"De drukbekeken aflevering van 'The Oprah Winfrey Show' bracht ook nog eens 34 miljoen euro
aan reclamegeld in het laatje.
En dan spreken we alleen maar over het eerste deel van het interview,
waarvan het tweede deel vannacht wordt uitgezonden in Amerika."
Ben het tweede deel van de zaak aan 't volgen via internet.
Moeilijk vol te houden door de uitgebraakte onzin
Comment