Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bizar...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bizar...

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Het is niet omdat de media dit feit opkloppen dat het belangrijk is, hé.
    Voor sommigen niet, voor anderen wel...
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Geen sportfanaat zeker ?
      Waarschijnlijk net wel.

De eerste 15 minuten van het journaal (Eén) is er toch serieus over.

Als men de reacties op het interview ziet en de mogelijkheid op torenhoge schadevergoedingen) zou het wel eens kunnen dat Armstrong in de nabije toekomst nog eens in het nieuws komt waarbij een overzicht van zijn "carrière" kan uitgezonden worden.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

In plaats van zoveel madia-aandacht voor iemand dat in de fout ging en zijn medaille kwijtspeelt zouden ze nu beter de echte winnaar in beeld moeten brengen en alle eer geven dat hem toekomt, alsook die medaille.
        Dat zou pas een zeer positieve bijdrage zijn.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          In plaats van zoveel madia-aandacht voor iemand dat in de fout ging en zijn medaille kwijtspeelt zouden ze nu beter de echte winnaar in beeld moeten brengen en alle eer geven dat hem toekomt, alsook die medaille.
          Dat zou pas een zeer positieve bijdrage zijn.
          U antwoordt naast de kwestie.
          Voor mij gaat het niet zozeer om de persoon, maar om het fenomeen doping. Ik bekijk er enkel het positieve van voor de toekomst.
          Maar ik praat L.A. hiermee zeker niet goed, dat zou nogal straf zijn.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik dacht dat ze geen winnaar willen uitroepen omdat ze waarschijnlijk allemaal in die periode gefoefeld hebben.
            Het toont voor mij vooral aan dat de dopingjagers stevig gefaald hebben in die periode, en het valt nog te zien of ze nu beter zijn.

Als de pakkans te laag ligt, dan ontstaat de fraude vanzelf, en dat is zowel in de sport als in het gewone leven of het verkeer het geval.

Comment

Geen sportfanaat zeker ?
              sportfanaat???? dief en diefjesmaat zal je bedoelen! .. en dan nog een dik pak opstrijken om te zeggen dat hij de boel jaren lang belazerd heeft? .. een een notoire belgische kampioen die dan openbaar verklaart dat hij blij is dat LA geen producten gebruikt heeft die hij niet kende??? bang dat 'm iets zou gemist hebben??? djeezes wat een stelletje idioten! dat men aan dit soort oplichting op grote schaal geld verspilt in de media ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                sportfanaat???? dief en diefjesmaat zal je bedoelen! .. en dan nog een dik pak opstrijken om te zeggen dat hij de boel jaren lang belazerd heeft? .. een een notoire belgische kampioen die dan openbaar verklaart dat hij blij is dat LA geen producten gebruikt heeft die hij niet kende??? bang dat 'm iets zou gemist hebben??? djeezes wat een stelletje idioten! dat men aan dit soort oplichting op grote schaal geld verspilt in de media ...
                Je zit zeker een beetje (veel) op je paard regulus ? Met sportfanaat bedoelde ik wel diegenen die zelf intens aan sport doen of van sport houden. Je bent daarom geen fanaat van L.A.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Ik dacht dat ze geen winnaar willen uitroepen omdat ze waarschijnlijk allemaal in die periode gefoefeld hebben.
                  Het toont voor mij vooral aan dat de dopingjagers stevig gefaald hebben in die periode, en het valt nog te zien of ze nu beter zijn.

Als de pakkans te laag ligt, dan ontstaat de fraude vanzelf, en dat is zowel in de sport als in het gewone leven of het verkeer het geval.
                  Mij interesseert vooral hoe de andere verantwoordelijken, want er zijn er zeker nogal wat, van hoog tot laag, zich gaan wringen om een aantal bekentenissen die hier gedaan zijn te beantwoorden.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

mij interesseert dit helemaal niet. Gelukkig heeft onze televisie de laatste drie maanden niet meer aangestaan :-) Ik zou niet weten wannneer we zouden moeten kijken, veel te druk met plezante dingen :-)
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Je zit zeker een beetje (veel) op je paard regulus ? Met sportfanaat bedoelde ik wel diegenen die zelf intens aan sport doen of van sport houden. Je bent daarom geen fanaat van L.A.
                      je gebruikt dan "sportfanaat" wel in een heeeel bizarre context, man ... .. maar ik zou trouwens de "sportfanaten" cq bvb wielerterroristen geen eten willen geven die stiekum slikken om hun 250 Km af te malen zodanig dat ze nog voor de soep en de patatten terug thuis zijn ... "sportfanaten" is dus nogal rekbaar geworden (of was het dat altijd al?) ... oh en heel wat recente studies tonen aan dat hier ook de (zelfs lichte) overdaad, schaadt
                      ergo ... eigenlijk heb ik dus totaal geen boodschap aan dit soort LA BS, laat staan aan diegenen die ermee dwepen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        je gebruikt dan "sportfanaat" wel in een heeeel bizarre context, man ... .. maar ik zou trouwens de "sportfanaten" cq bvb wielerterroristen geen eten willen geven die stiekum slikken om hun 250 Km af te malen zodanig dat ze nog voor de soep en de patatten terug thuis zijn ... "sportfanaten" is dus nogal rekbaar geworden (of was het dat altijd al?) ... oh en heel wat recente studies tonen aan dat hier ook de (zelfs lichte) overdaad, schaadt
                        ergo ... eigenlijk heb ik dus totaal geen boodschap aan dit soort LA BS, laat staan aan diegenen die ermee dwepen ...
                        Al zelf eens sport gedaan ? Blijkbaar niet, want dan zou je moeten ondervonden hebben hoe goed dat doet. Waarom duw je per se het beoefenen van sport in de richting van slikken. Ik weet ook dat sommige wielertoeristen durven slikken om die 250km lange rit op hun palmares te kunnen zetten. Maar ben je dan zo naïef te denken dat iedereen die op één of andere manier aan sport doet of op de fiets zit slikt ? Zo komt het althans over.
                        Maar ik ben wel de eerste om te beamen dat topsport een serieuze aanslag is op de gezondheid zelfs zonder te slikken.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

.......
                          Maar ik ben wel de eerste om te beamen dat topsport een serieuze aanslag is op de gezondheid zelfs zonder te slikken.
                          daarom ben ik er mee gestopt.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            daarom ben ik er mee gestopt.
                            grt,bouk.
                            Welke topsport heb jij dan wel gedaan? Of bedoelde je : gestopt je met slikken?
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Welke topsport heb jij dan wel gedaan? .
                              turnen en later bowling in de hoogste klassen.
                              nu darten en steenwerpen.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                turnen en later bowling in de hoogste klassen.
                                nu darten en steenwerpen.
                                grt,bouk.
                                Kunstturnen bij de buurvrouw ?

Comment

Working...
                                X