Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5d mkIII vs Ik...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 5d mkIII vs Ik...

AAAAAAAAAAAND the winner isssssssss.... tjah de 5D ;S

gisteren moeten een reportage doen voor go4gym en heb daar zo ffkes mijn camera tegen mijn smoel geplant.
    man man die dingen doen zeer als je dat tegen je lip krijgt, resultaat dikke lip en wat bloed erbij

vraag me niet hoe het komt maar ik was "in the zone" en tmoest op dat moment wat sneller gaan omdat ze bezig waren met een choreo waarin 5 verschillende groepen bezig waren door elkaar.
    ik breng camera naar gezicht en om de 1 of adere redenen slaag ik met het programma wiel tegen mijn tanden, nog een geluk dat mijn lip er tussen zat of ik kon waarschijnlijk naar de tandarts

dus voor de mensen die een wedstrijdje willen aangaan gezicht vs camera =====> it WILL win!

Re: Canon 5d mkIII vs Ik...

Gelukkig was het niet camera vs vloer
    Nikon shooter - Samyang fan

Comment

Weet je hoe ze zoiets noemen thuis ?................................................. .............LOMP
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
        Weet je hoe ze zoiets noemen thuis ?................................................. .............LOMP
        euh schatje? wa doet gij hier op BD? sedert wanneer ben jij geintresseerd in fotografie? :S
        wa eten we vanavond?

oei nee, dacht ffkes dat het mijn vriendin was :P die zei namelijk hetzelfde :S

Comment

Working...
        X