Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wanneer mobiel internet gratis bij Telenet abo (zoals bij Belgacom)?
En de 3G verbinding van Telenet en Mobile Vikings is een ramp in vergelijking met Proximus.... ik heb abonnement gehad bij alledrie en Proximus kwam er steeds als beste uit met hun Generation Connect formule : 80 min beltijd, 2000 smssen en 2GB data, en je krijgt bij iedere oplaadbeurt 10 mb data voor buitenland, dit alles voor 20€
Ik heb nu ook generations connect en de dekking is inderdaad vele malen beter dan het base en Mobistar netwerk.
Klopt, maar voor data (3G) schijnt Mobistar (netwerk dat Telenet gebruikt), maar een belabberd figuur te slaan, lees ik her en der.
Ik had voor mijn Ipad Mobile Vikings (BASE dus) en nu Telenet (Mobistar).
Vroeger betaalde ik 12 EUR bij Mobile Vikings en nu maar 10 EUR bij Telenet.
Ik had veel problemen met mijn Mobile Vikings ontvangst. Héél vaak Edge en héél weinig 3G. Ook vaak gewoon niets.
Sinds ik veranderd ben is mijn ontvangst sterk verbeterd. Zelden geen ontvangst, en veel vaker ook 3G.
Mijn GSM (werk abbo) zit bij Proximus, maar betere 3G dan mijn Ipad heeft die niet. Maar dat hangt natuurlijk veel vanaf waar je bent.
Voor mij is het vooral de treinverbinding Gent<->Brussel waar Mobile Vikings (Base) een ramp was.
Re: Wanneer mobiel internet gratis bij Telenet abo (zoals bij Belgacom)?
ik bel bij Telenet met vaste telefoon gratis naar gsm in daluren (gratis optie als je Freephone Europe hebt)
en op die manier al dikwijls 10€/maand uitgespaard
mijn gsmabo is Proximus Generation MTV15 en da's genoeg voor mij
Re: Wanneer mobiel internet gratis bij Telenet abo (zoals bij Belgacom)?
Toch niet want bij zo'n shake kun je enkel gratis bellen tijdens de daluren en mijn vrouw belt veel tijdens de piekuren, of je moet weer zo'n extra freephone 24 supplement betalen, bij de anderen niet.
Ik zie ook nergens geen prijs staan voor een basic shake (internet+ freephone + digitale tv + supplement freephone 24 + mobiel gsm/data).
Dommel problemen van vroeger op het forum zijn passé, al jaren geen problemen meer en ook veel snellere customer service, 1x geen internet gehad en meteen iemand behulpzaam aan de lijn, één of andere arbeider zat met z'n graafmachine in een kabel, maar was regionaal probleem bij alle providers.
Ik heb nu ook generations connect en de dekking is inderdaad vele malen beter dan het base en Mobistar netwerk.
Een BEETJE beter ja, laat dat "vele malen" maar zo.
Ik rijd nu en dan eens met de trein van Gent naar Neerpelt. Ook daar is Proximus voor het grootste gedeelte een ramp, juist zoals de twee andere netwerken.
Dus die 100% 3G dekking gerust met een kilo zout nemen.
Comment