Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WDR en Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WDR en Telenet

    Deze zender is niet meer beschikbaar.
    Cette chaîne n'est plus disponible.

    That's nice Telenet....
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: WDR en Telenet

    En nog "bic-er": de huur van de digicorder slaat op van € 8,00 naar € 8,20 per maand.
    In februari worden hun prijzen geïndexeerd.
    Ons Nieuwjaars cadeautje van Telenet.

    Merci Telenet. We Love you. On t' aime. Wir lieben Sie.


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: WDR en Telenet

      't Is definitief.
      Ze hebben het stop gezet.
      "Veel jongeren zijn niet geïnteresseerd in Duitse zenders".
      "Telenet kon geen akkoord krijgen met WDR".
      Ik heb net gebeld.

      Veel Limburgers of anderen die tegen de grens wonen zullen content zijn....

      Ik heb hun vlakaf gezegd dat ze beter veel zeverzenders uit de lucht halen.
      Bekijk maar hun basis-aanbod.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: WDR en Telenet

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        En nog "bic-er": de huur van de digicorder slaat op van € 8,00 naar € 8,20 per maand.
        In februari worden hun prijzen geïndexeerd.
        Steeds maar méér betalen voor minder, zo is dat!

        Een tijdje geleden had Belgacom alle Italiaanse (RAI Uno, Due, Tre) zenders ook van hun aanbod gehaald maar sinds kort zijn deze toch terug beschikbaar.
        Ik hoop dat Belgacom niet dezelfde stommiteit begaat als Teleslet wat Duitse zenders betreft; ik kan deze nl. niet missen in verband met hun sportprogramma's.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • #5
          Re: WDR en Telenet

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          En nog "bic-er": de huur van de digicorder slaat op van € 8,00 naar € 8,20 per maand.
          In februari worden hun prijzen geïndexeerd.
          Ons Nieuwjaars cadeautje van Telenet.

          Merci Telenet. We Love you. On t' aime. Wir lieben Sie.


          Grtz, RF
          Ik dacht dat zij nog braaf zijn, ik meen dat Belgacom zijn prijzen elk jaar indexeert.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: WDR en Telenet

            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
            Steeds maar méér betalen voor minder, zo is dat!

            Een tijdje geleden had Belgacom alle Italiaanse (RAI Uno, Due, Tre) zenders ook van hun aanbod gehaald maar sinds kort zijn deze toch terug beschikbaar.
            Ik hoop dat Belgacom niet dezelfde stommiteit begaat als Teleslet wat Duitse zenders betreft; ik kan deze nl. niet missen in verband met hun sportprogramma's.
            Nadat ze ons iNDI hebben afgepakt waarvoor we & ik duur betaald hebben destijds,
            is Telenet nu weer haar basis zenderpakket aan het "aanpassen".
            Vandaag verdween de Duitse zender WDR uit hun aanbod.
            Ik&wij, werden voor een voldongen feit gesteld.
            Niemand kreeg een waarschuwing of een andere melding.
            Ze doen verdorie gewoon hun goesting.

            Enkele van hun rederen zijn:
            "Telenet kon geen financieel (?) akkoord krijgen met WDR"
            of
            "De jeugd is niet geïnteresseerd in Duitse zenders"
            Dus oudere mensen zijn van geen tel meer??
            Behalve als het op betalen aankomt, dan mogen we weer meedoen!
            Ik ga er van uit dat véél Limburgers en zeker die in de grensstreek wonen
            hier niet over te spreken zijn.

            Alle politici die ik persoonlijk ken heb ik gemaild.
            Ben benieuwd
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: WDR en Telenet

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Ik dacht dat zij nog braaf zijn, ik meen dat Belgacom zijn prijzen elk jaar indexeert.
              Het gaat nu wel over méér betalen en minder krijgen he.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: WDR en Telenet

                In dat telecomwereldje zou ook wel wat meer concurrentie mogen komen, zoals op de energiemarkt.
                Er zijn maar twee serieuze aanbieders en die profiteren van hun marktplaats.
                Moest de markt daar wat meer open zijn en dat mensen de moeite dan willen doen om wat te vergelijken dan zou het waarschijnlijk anders zijn.
                Helaas moeten we gewoon slikken wat ons voorgekauwd word. Of geen TV in huis nemen (al zou ik het persoonlijk wel missen, zoals zovelen waarschijnlijk)
                Nikon D7000 en wat lenzen.
                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                Comment


                • #9
                  Re: WDR en Telenet

                  Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                  In dat telecomwereldje zou ook wel wat meer concurrentie mogen komen, zoals op de energiemarkt.
                  Er zijn maar twee serieuze aanbieders en die profiteren van hun marktplaats.
                  Moest de markt daar wat meer open zijn en dat mensen de moeite dan willen doen om wat te vergelijken dan zou het waarschijnlijk anders zijn.
                  Helaas moeten we gewoon slikken wat ons voorgekauwd word. Of geen TV in huis nemen (al zou ik het persoonlijk wel missen, zoals zovelen waarschijnlijk)
                  Ik zou overstappen naar Belgacom maar dat is hier een kleine ramp.
                  Mijn buurman hier op vijf meter van mijn deur (zelfde appartementsgebouw) is razend op Belgacom.
                  En ik heb het gezien met mijn eigen ogen: beeld valt weg en niet zomaar eventjes, dikke beeldpixels en zo gaat dat maar door.

                  Zie net dat ze WDR ook niet aanbieden..
                  Last edited by theokus; 8 januari 2013, 11:06.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: WDR en Telenet

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ik heb hun vlakaf gezegd dat ze beter veel zeverzenders uit de lucht halen.
                    Bekijk maar hun basis-aanbod.
                    Theo, veel van die "zeverzenders" leggen geld op tafel om op de kabel te mogen, andere (zoals WDR waarschijnlijk) vragen een vergoeding.
                    Dan is voor een bedrijf de rekening vlug gemaakt natuurlijk. Want in de plaats van WDR kunnen ze dan weer een "zeveraar" op het net steken

                    Dat de overheid al eens begint met de verplichting om de klant een zenderaanbod naar keuze te laten samenstellen, met een prijs per zender. Als dan WDR ietske meer kost zou een echt geïnteresseerde daar geen punt van maken.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: WDR en Telenet

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Theo, veel van die "zeverzenders" leggen geld op tafel om op de kabel te mogen, andere (zoals WDR waarschijnlijk) vragen een vergoeding.
                      Dan is voor een bedrijf de rekening vlug gemaakt natuurlijk. Want in de plaats van WDR kunnen ze dan weer een "zeveraar" op het net steken

                      Dat de overheid al eens begint met de verplichting om de klant een zenderaanbod naar keuze te laten samenstellen, met een prijs per zender. Als dan WDR ietske meer kost zou een echt geïnteresseerde daar geen punt van maken.
                      Terug weer een antenne op het dak
                      Vroeger betaalde ik voor de TV ong. 7000 frank per jaar en ik had alle zenders die ik wilde.

                      Karin T. heeft me al terug gemaild
                      (Ik laat nagaan of we iets aan uw probleem kunnen doen en laat u zo snel als mogelijk iets weten.)
                      Is nog een dame die hart heeft voor de mensen.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: WDR en Telenet

                        Ik heb een Diamond shake bij Telenet, en maandelijks betaal ik tussen de 80 en DE 100 € voor telefoon, GSM, Digitale TV inclusief huur, internet.
                        Ik heb een Orange abonnement in Frankrijk en ne betaal tussen 30 en 40€ voor telefoon, digitale TV via sateliet met tuner en alles inbegrepen - geen GSM maar ik bel niet veel

                        Dus voor het zelfde - ongeveer 3 maal zoveel in Belgie als in Frankrijk...

                        Waar is de EU als je ze nodig hebt?

                        (Sorry Theo, lichtjes off topic, maar moest me van het hart)

                        Comment


                        • #13
                          Re: WDR en Telenet

                          Ik heb TV-Vlaanderen en heb enorm veel Duitse zenders, sommige in HD. Ook heb ik alle regionale zenders uit Duitsland. Vrijdagvoormiddag komt TN ook digitale TV installeren, mijn shake pakket wordt slechts €2 duurder/maand en krijg er digitale TV bij incl. de huur van een digicorder . (Business Fibernet L).
                          Zo heb ijk het beste van beiden (Belgacom komt hier NIET binnen trouwens )

                          Comment


                          • #14
                            Re: WDR en Telenet

                            Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
                            Ik heb een Diamond shake bij Telenet, en maandelijks betaal ik tussen de 80 en DE 100 € voor telefoon, GSM, Digitale TV inclusief huur, internet.
                            Ik heb een Orange abonnement in Frankrijk en ne betaal tussen 30 en 40€ voor telefoon, digitale TV via sateliet met tuner en alles inbegrepen - geen GSM maar ik bel niet veel

                            Dus voor het zelfde - ongeveer 3 maal zoveel in Belgie als in Frankrijk...

                            Waar is de EU als je ze nodig hebt?

                            (Sorry Theo, lichtjes off topic, maar moest me van het hart)
                            Geen probleem
                            We zijn hier aan 't kijken of ik TV-Vlaanderen toch zou kunnen installeren.
                            Kwestie van het richten van de schotel he op het terras hier
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: WDR en Telenet

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Zie net dat ze WDR ook niet aanbieden..
                              Klopt, maar wél ARD, ZDF én BRF (in het Antwerpse). Drie Duitstalige zenders is imho zeker niet slecht hoor en voor mij meer dan voldoende.
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment

                              Working...
                              X