Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Via DVD-SHRINK van een ISO -file een DVD-file maken (Audio_TS en Video_TS) - SNELHEID

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Via DVD-SHRINK van een ISO -file een DVD-file maken (Audio_TS en Video_TS) - SNEL

Indexeren is 'nuttig', maar het gaat wel uw schijf vervuilen. De vraag is of ge dat zo vaak gaat gebruiken op uw systeem disk.

Comment

Re: Via DVD-SHRINK van een ISO -file een DVD-file maken (Audio_TS en Video_TS) - SNEL

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Indexeren is 'nuttig', maar het gaat wel uw schijf vervuilen. De vraag is of ge dat zo vaak gaat gebruiken op uw systeem disk.
      Ik denk het ook niet. Dus dat in elk geval reeds uitschakelen ?
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Ik denk het ook niet. Dus dat in elk geval reeds uitschakelen ?
        Uitschakelen. Indexeren is ook weer iets voor harde schijven
        Ik zeg het nog eens Intel heeft een fijne toolbox en als er is fout zit met jouw Intel SSD dan zie je dat in die Toolbox.
        Het minste problemen krijg je met een Windows 7 of 8 OS.

Heeft Samsung niet een tool voor hun SSD's ? Ik vraag maar he ik weet het ook niet.
        Ik wel wel daarnet gelezen dat Samsung een TOP SSD heeft maar ik ben het type al vergeten
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

http://tweakers.net/reviews/2883/6/s...egradatie.html

Comment

Working...
          X