Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gsm opladen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gsm opladen

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Proficiat, u heeft iets dat ik nog niet gezien heb,

Blijft u 's nachts op tot die geladen is?
    Stel dat je slaapt als het bericht er komt, dan zou die even lang aan de lader hangen als die van mij.

Mooi dat die dat weergeeft, maar volgens mij niet veel nuttiger dan gewoon een melding dat de batterij geladen is.
    tsja... misschien moet je maar deftige rommel kopen i.p.v. de allerlaatste hoogtechnologische snufjes?

Ja, ik blijf soms 's nachts op maar niet om naar mijn mobieltje te staren tot de batterij is volgeladen.
    Ik laad mijn mobieltje altijd overdag bij, de boodschap blijft trouwens op de display staan tot je de stekker uit zijn kont trekt.

hier zie, heb voor jou een efforke gedaan

"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Bij mijn simpele Nokia komt dat bericht ook op het schermpje als de accu geladen is.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        tsja... misschien moet je maar deftige rommel kopen i.p.v. de allerlaatste hoogtechnologische snufjes?
        Deftige rommel blijft nog steeds rommel.

Ik laad mijn mobieltje altijd overdag bij, de boodschap blijft trouwens op de display staan tot je de stekker uit zijn kont trekt.
        Overdag laden is dan weer niet interessant voor mensen met een dubbeltariefmeter ... al zullen er vermoedelijk wel zijn die liever laden als ze de display in het oog kunnen houden maar dan aan dubbel tarief bezig zijn.
        Maar ik ken er ook die dat op het werk laden ... zo kost het nog wat minder.

hier zie, heb voor jou een efforke gedaan
        Merci hé.
        Nu heb ik dat ook eens gezien se.
        Euuhh ... wat verbruikt die display om die besparingsmaatregel te tonen?
        En ge waart er wel vroeg bij deze morgen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Deftige rommel blijft nog steeds rommel.
          hihi...

Overdag laden is dan weer niet interessant voor mensen met een dubbeltariefmeter ... al zullen er vermoedelijk wel zijn die liever laden als ze de display in het oog kunnen houden maar dan aan dubbel tarief bezig zijn.
          Maar ik ken er ook die dat op het werk laden ... zo kost het nog wat minder.
          Ik heb een dubbeltariefmeter en toch laadt ik mijn mobieltje overdag bij, wat kan mij die 1,28€ per jaar aan energieverbruik tenslotte schelen?!

Merci hé.
          Nu heb ik dat ook eens gezien se.
          Euuhh ... wat verbruikt die display om die besparingsmaatregel te tonen?
          En ge waart er wel vroeg bij deze morgen.
          Geen dank, graag gedaan!

nee nee, niks vroeg bij, gewoon insomnia.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Working...
          X