Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoomit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zoomit

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Die van verleden jaar, gewoon negeren.
    Of de handleiding even lezen en te weten komen dat je facturen die je elders (anders) betaald hebt kan markeren als "betaald".
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Man, man, man, wat een soep.

Ik zit dus in die Zoomit met een zogezegd onbetaalde rekening van Telenet van november 2011... Ik kan op alles klikkken (bekijken, wijzigen e.d.) krijg OVERAL de melding dat die rekening niet meer beschikbaar is, BEHALVE als ik op "betalen" klik.
      Ik wil dus tenminste die onterechte factuur wijzigen in "betaald", kan dat dus niet. Ze verwijderen kan ook al niet.

Intussen, één dag NA de factuur per mail, ook de Luminus factuur in Zoomit.
      Ik betaal mijn facturen normaal een dag of zeven voor vervaldatum.
      Als ik in Zoomit op betalen klik kan ik geen memodatum invullen, ik moet eerst nog op wijzigen klikken. Hallo zeg, waar zijn we mee bezig, we zijn wel 2013 intussen ?

Maar ja, als je dan ontdekt dat je Zoomit enkel kan bereiken via Facebook (en ze daar ook reageren) zegt al genoeg zeker ?

Ik denk dat ik zo'n middeleeuwse structuur maar ga laten voor wat het is. We zien wel hoe het evolueert.
      Last edited by nete; 9 januari 2013, 10:35.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Of de handleiding even lezen en te weten komen dat je facturen die je elders (anders) betaald hebt kan markeren als "betaald".
        Lees even #17

Ik gruwel van "processen" waar ik enkel kan "ondergaan" wat anderen beslissen. Neem nu die Telenet factuur: ik kan er niet meer aan (is uiteraard in 2011 betaald, anders was ik al lang afgesloten). Het enige wat ik nog "mag" is ze opnieuw betalen , voor alle andere opties is ze niet meer beschikbaar.
        Ik zou verwachten dat je in Zoomit een soort "archief"-map hebt waar je afgewerkte zaken kan naartoe slepen, zodat ze niet eeuwig voor uw neus staan als je Zoomit opent.
        Al bij al lijkt Zoomit (vooropig?) toch maar met haken en ogen aan mekaar te hangen, het is, zoals het nu werkt, ZEKER GEEN vereenvoudiging van mijn betaalverkeer.
        Maar het "idee" erachter is best OK.
        Last edited by nete; 9 januari 2013, 10:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Man, man, man, wat een soep.
          ...
          Maar ja, als je dan ontdekt dat je Zoomit enkel kan bereiken via Facebook (en ze daar ook reageren) zegt al genoeg zeker ?

Ik denk dat ik zo'n middeleeuwse structuur maar ga laten voor wat het is. We zien wel hoe het evolueert.
          Wat een bull****.

Sorry maar dat is niet persoonlijk bedoeld.
          Mensen kunnen geen verschil maken tussen "verzender" (leverancier), "transporteur" (Zoomit) en "betaling" (bank).
          Als ge een factuur niet hebt, dan kan dat evengoed aan de leverancier liggen dat ze gewoon niet aangeboden heeft via Zoomit ... dus als ge er een ontbreekt, dan moet ge de verzender contacteren.
          Als ge binnen uw bankpakket (waar Zoomit in geïntegreerd werd door de bank) een probleem ondervindt, waarom contacteer je dan niet de helpdesk van je bank?

Vergelijk het met uw TV, ge zet die op VTM en er komt "geen uitzending" ... klaag je dan Telenet aan als "transporteur van het signaal"?
          Wat zou je trouwens doen als je per post geen factuur krijgt van Telenet (als voorbeeld)? Dan bel je toch ook naar Telenet en ga je niet op zoek via Facebook naar een draadje over de post?
          En ja, overal kan natuurlijk eens iets mis gaan en niets is perfect.

Me dunkt dat klagen om te klagen mode geworden is.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Helaas horen ze het bij Keytrade in Keulen donderen als je een vraag stelt over Zoomit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Helaas horen ze het bij Keytrade in Keulen donderen als je een vraag stelt over Zoomit.
              Als zij dan een integratie doen van Zoomit in hun banksoftware en daar geen kennis van hebben, dan zegt dit veel over Keytrade.

Edit : Ze hebben anders wel wat uitleg op hun site staan ... ze doen toch wat moeite voor hun klanten (die hopelijk wat kunnen lezen).

Dus ... als Keytrade u niets kan zeggen, dan zegt dat veel over hun service.
              Last edited by VerSeg; 9 januari 2013, 12:58.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Op de Zoomit Facebook pagina zit er nog iemand met een jaren oude en daardoor niet te meer van status te wijzigen factuur. Ben dus niet de enige met dat probleem.
                Helaas vind je over dat probleem niks terug in de Faq's.....

Comment

Lichtpuntje: Keytrade gaat nakijken waarom ik een nutteloze factuur niet kan wijzigen of verwijderen en Zoomit erkent dat er véél te véél restricties zitten in Zoomit naar de gebruiker toe.

Dus Verseg, die Bull*** was misschien nog niet zo erg Bull*** (en ik weet wel dat je dat niet persoonlijk bedoelde).
                  Last edited by nete; 10 januari 2013, 16:40.

Comment

Update: antwoord van Keytrade:

Geachte heer,

Bedankt voor uw email.

Om die factuur te schrappen moet u het nodige doen op de website van Zoomit (Edit op de zoomit-website).

Zoomit geeft geen toelating om die wijzigingen via Keytrade uit te voeren.

Op de site van Zoomit kan ik niets anders dan een beetje rondkijken, de Faq's lezen en eventueel iets plaatsen op hun Facebook pagina.

Typisch ping-pong spelletje dus.

Comment

Working...
                    X