Ik zit met hetvolgende probleem: ik ben bij Telenet (King) en ik kan geen sms-en meer ontvangen. Ik kan er wel versturen en die komen ook aan maar er ontvangen lukt niet. Ik ontvang er geen van mensen die met Proximus en Mobistar werken. Zeer raar. Als ik naar telenet.be surf dan staat alles op neen aangeduid bij mijn details van GSM, dus 'blokkeer alle inkomende mms en sms'... enzo staat alles op neen dus daar kan het niet aan liggen. Ligt het dan aan mijn telefoon. Ik ga kijken maar vind nergens een functie waar op staat om inkomende oproepen te blokkeren. Ik werk met een Nokia C2, en ik heb niemand bij mijn weten geblokkeerd, en de enige twee personen die me sms-en werken uiteraard met verschillende telefoons en verschillende nummers. Ik ben ten einde raad. Wie weet er een oplossing?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sms-en komen niet binnen
Collapse
X
-
-
Re: Sms-en komen niet binnen
Ik vrees dat er niets anders opzit dan contact op te nemen met TN.
Ik heb ook zo eens iets gehad, maar dan kon niemand mij bellen en wel sms'en.
Ergens was er iets fout gelopen in hun server. Heeft toch twee weken geduurd.
Heb wel een compensatie gehad en een tijdelijk ander nummer.Met de vriendelijke groeten, Ruud.
-
Heb je niet te veel sms'en op je gsm staan ?? Ik heb het eens voor gehad met een gsm, volgens de handleiding kon de gsm 1000 sms'en op slaan maar in werkelijkheid maar 100. Probeer er anders eens een paar te deleten en kijk eens of er dan binnen komen.I love my D500
Comment
-
Paar dagen wachten, dan komt dit vanzelf in orde. Dit komt vaak voor bij een wissel van provider of abonnement: wel versturen, bellen, etc., maar niet ontvangen.
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Is ondertussen al in orde. GSM afzetten en terug opzetten kan wonderen doenSorry maar ik voel me nu dom.
Ik heb dit nog eens voorgehad iets soortgelijk: maar dat was met een andere GSM in het buitenland. Gewoon op en afzetten en het euvel is verholpen.
Anyway, bedankt jongens voor het helpen!
Comment
-
Comment