Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Een bank die haar beloftes nakomt en haar kennis actief met u deelt.
Een bank die alert inspeelt op uw behoeften en alle beschikbare deskundigheid voor u inzet.
Bij de ING vindt u wat u zoekt.
Met ruim 8,9 miljoen rekeninghouders is de ING één van de grootste en meest toonaangevende financiële dienstverleners van Nederland.
----
zit er al jaren bij.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door LoodgieterkeBekijk bericht
Is dit niet één van de grootste banken in NL ? kwestie van hoe veilig is deze ik vermoed dat er wel mensen zijn die dit weten he
De ervaring die ik er mee heb gehad is absoluut negatief. Van vriendelijke en gedienstige "Bank Brussel-Lambert" tot juist het tegenovergestelde toen ze opgeslokt werd door ING, maar ik ben dan ook maar een kleine klant die financieel niet interessant is. Zie dit ook maar als een strikt persoonlijke ervaring. Anderen kunnen best tevreden zijn van ING.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Hier ook slechte ervaringen.
Ze zijn niet flexibel, en al zeker niet behulpzaam. Zelfs als je spreekt over 40.000€ lijken ze niet echt interesse te hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
De ervaring die ik er mee heb gehad is absoluut negatief. Van vriendelijke en gedienstige "Bank Brussel-Lambert" tot juist het tegenovergestelde toen ze opgeslokt werd door ING, maar ik ben dan ook maar een kleine klant die financieel niet interessant is. Zie dit ook maar als een strikt persoonlijke ervaring. Anderen kunnen best tevreden zijn van ING.
Hetzelfde kan ik hier mededelen ivm Fortis. Vroeger, in de tijd toen de banken nog respect hadden voor een klant was dat anders. Ik vrees echter dat dit geldt voor alle grootbanken. De individuele benadering is overal weg en voor alles en nog wat moet je nu afspraken vastleggen. Gewoon eens binnenstappen voor een of andere vraag is al teveel.
Met afspraken maken heb ik geen probleem, maar ze hebben gewoon niks te zeggen.
Ze zeggen altijd nee, en antwoorden amper op e-mail.
En dan proberen ze producten te slijten waarvan je met je ellebogen aanvoelt dat ze niks opleveren.
Ja, een lening willen ze nog wel eens regelen, maar je moet ze bijna een Kalashnikov tegen hun hoofd zetten om een deftig tarief te krijgen.
Hier dus even tevreden van ING als van Belfius...
ING is zeker geen referentie, ik ben er bij van in de tijd dat het nog BBL was, onlangs kreeg ik een schijven persoonlijk, met vermelding van het rekeningsaldo, dat op die moment ruim over de 8000 euro zat, dat ik zeker niet negatief mocht gaan, en indien toch, het tekort moest aangezuiverd worden voor 17 december 2012 !
Dit was naar aanleiding van een nieuwe reglementering inzake een krediet waar ik geen gebruik wenste van te maken, het op vooraf verwittigen dat een negatief saldo niet kon, was voor mij der ook net iets over. Je roept mensen ter orde als er iets fout gegaan is, mensen met een batig saldo moet je niet ter orde roepen.
Dit voorval zit dan ook dwars in mijn strot, ze zullen echt niet veel meer moeten uithalen of ik ben weg !
Momenteel heb ik enkel nog een bankrekening daar, de rest heb ik al verhuist !, Nu mogen ze nog wa voor mij doen !
MVG, Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Al bij veel banken klant geweest door omstandigheden maar tot nu toe het minst problemen bij ING.
OK, er loopt al eens iets fout, maar ze lossen het ook op.
Meest bedrogen waren we bij Argenta waar we bij het vervroegd aflossen van een HK 6 maand interest moesten betalen i.p.v. de wettelijke maximum 3 maand, KBC maakte de grootste blunder (al hebben ze toen 35.000BEF uit eigen zak betaald om het op te lossen).
Maar één ding moet men zeker weten, geen enkele bank werkt gratis, ze nemen het op een of andere manier altijd terug ... is het bij de ene niet, dan is het bij de andere.
Ja, ze maken zeker wel eens fouten.
Zo heeft de KBC bij ons een keer 200.000 euro afgeschreven, we hadden dat eigenlijk niet mogen weten.
En waren het niet dat net op die dag de automatische banksaldo's opgestuurd werden per post hadden we het ook niet geweten.
Het had ons dan wel even de rente gekost van de drie dagen dat het saldo negatief was. Dat was het enige zeiden ze.
Ze hebben dat toch maar niet aangerekend, moest er nog bijkomen zeg.
We hebben dat bankafschrift nog steeds.
Wat betreft de RABO bank, daar kan ik een ook een A4'tje mee vullen. Dat zal ik hier besparen.
Meest bedrogen waren we bij Argenta waar we bij het vervroegd aflossen van een HK 6 maand interest moesten betalen i.p.v. de wettelijke maximum 3 maand
Heb je hen toendertijd dan niet met de wet geconfronteerd ?
Heb je hen toendertijd dan niet met de wet geconfronteerd ?
Nete, een bank moet een lening met hypotheek vrijgeven als je elders wil ... het was betalen of geen hypotheeklichting en dus ook geen overstap naar een andere goedkopere bank.
Procederen was puur tijdverlies en ook geldverlies ... afbollen bij die bank was de beste oplossing.
Nooit terugkeren is de volgende stap.
Comment