Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Via een iPad2 op een iMac inloggen. Kan dat?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Via een iPad2 op een iMac inloggen. Kan dat?

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Bedankt, Jan, maar lijkt me niet goedkoop.
    Mij wel. Het is gratis voor thuisgebruik Op Windows heb ik het overal draaien.

Download the latest version of TeamViewer for Mac. Control and access your devices remotely.

Jan

Comment

Hey, bedankt, Jan. Ik ga d'r straks achteraan. Had via de App store gezien dat er een free version was (degene die ik heb, en een "Teamviewer Pro HD for Remote Control" à €119,99. Maar van die "full version" waarvan sprake in jouw post, vond ik niet meteen de prijs (wel enkele, nog hogere bedragen voor bedrijven e.d.).
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Hoi Les,

Voor thuisgebruik is alles gratis.

iPad: https://itunes.apple.com/nl/app/teamviewer/id379424610

MAC: http://www.teamviewer.com/en/download/mac.aspx

Jan

Comment

Intussen (maar ik moet er echt meer tijd voor uittrekken, tijd die ik momenteel niet heb), is de gratis app geïnstalleerd op de iPad2, en is het programma van jouw link gedownload en geïnstalleerd op mijn iMac. Ik merk niet direct verschil, maar ik heb de manual openstaan; misschien dat ik tussendoor daar iets in kan vinden.
          Of misschien moet ik herstarten, maar da's pas voor later vandaag.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...
          X