Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Tja Theo, je, lees we worden oud. Laatst ergens gelezen in een interview met een TV maker dat zij programma's maken voor 25 tot 45 jarigen. En daar horen wij al een tijdje niet meer bij. Dat ze er dan ook maar naar kijken en later niet verwonderd zijn dat de kijkcijfers onder de verwachtingen blijven.
Heb gisteravond op TV wel genoten van de opname van het optreden van Adèle in de Royal Albert Hall.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Gaan ze weer beginnen met hunne zever??!
Kijk, ik ben niet preuts maar aan kleuterachtige TV-programma's kan ik me danig ergeren.
Raak antwoord.
Voor wie of voor wat houden die ons wel he?
@Robert.
Oud? Ik voel me alleen oud 's morgens vroeg en 's avonds laat maar daar tussen
is er nog veel plaats
Als de info klopt van die programmamakers? Tja, erg gesteld met de doorsnee Vlaming niet?
Er bestaat een werkwoord dat jullie frustraties kan voorkomen: zappen
Als ik hier een topic zou openen voor elk programma dat ik niet goed vind zou het (net als dit topic) gespam worden.
Nee, ik zap naar een programma die ik dan wel graag zie.
Gaan jullie hier even het jaar met het nodige zuur inzetten, goe bezig. En maar klagen en zagen over de tijd van tegenwoordig ...
Ik vond het ook geen vetten. De zoveelste quiz voor de zoveelste keer herkouwd.
Laat ze maar lachen met Blokken en Ben
" Blokken is nog steeds populair en is het best scorende vooravondprogramma in de Vlaamse televisiegeschiedenis."
(gestart in septmeber 1994)
Er bestaat een werkwoord dat jullie frustraties kan voorkomen: zappen
Als ik hier een topic zou openen voor elk programma dat ik niet goed vind zou het (net als dit topic) gespam worden.
Nee, ik zap naar een programma die ik dan wel graag zie.
Gaan jullie hier even het jaar met het nodige zuur inzetten, goe bezig. En maar klagen en zagen over de tijd van tegenwoordig ...
tja, sex en relaties... altijd een reden voor mensen om toch even te kijken... en kijk, de kwis heeft voor zijn eerste uitzending goeie kijkcijfers (hoop ik toch voor de makers...)
Alles voor de show zeker?
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Och ik dacht al, meent die da nu echt??? Theo, zo'n vraag???
Maar 't komt uit...
Ken het programma niet en moet het niet kennen ook.
Gisteren heb ik wel even gekeken naar de finale.
Het enorme (?) decor maakt indruk maar voor de rest is het wat we al lang kennen, dus niets nieuws.
Hoe zou het met die kwis van Luc Appermont zijn (Vroeger & Later).
Bart de Pauw doet het beter
Comment