jaja mensen... ons leven kort in, nog maar 3 dagen te gaan en de wereld vergaat 
kometen die rond ons oren vliegen, yellowstone die gaat uitbarsten, blijkbaar zijn aliens ons ook niet vergeten want ze komen ons ook een bezoekje brengen, en als kers op de taart zal er waarschijnlijk wel nog een atoombom ter grote van belgie neerkomen.
Nu... allemaal zever in zakskes denk ik zo, maar ik wil wel eens jullie top 3 van je eigen bucketlist zien.
voor de mensen die niet weten wat een bucketlist is: das gewoon een lijst met dingen die je zeker wil doen voor je doodgaat.
Let wel op, hou het realistisch en post de haalbare dingen, de onrealistische dingen zet je der maar onder
mijn lijst.
1: Japan bezoeken.
2: Met een Nissan GTR gaan driften op circuit.
3: Een dagje op stap met Bruce Gilden van Magnum Photography.
onrealistisch:
Felix Baumgartner nadoen (niet onrealistisch maar wel onhaalbaar voor mij)
Een tripje naar een ander sterrenstelsel.
Een nachtje met jessica Alba en Mila Kunis (habba habba)!

kometen die rond ons oren vliegen, yellowstone die gaat uitbarsten, blijkbaar zijn aliens ons ook niet vergeten want ze komen ons ook een bezoekje brengen, en als kers op de taart zal er waarschijnlijk wel nog een atoombom ter grote van belgie neerkomen.
Nu... allemaal zever in zakskes denk ik zo, maar ik wil wel eens jullie top 3 van je eigen bucketlist zien.
voor de mensen die niet weten wat een bucketlist is: das gewoon een lijst met dingen die je zeker wil doen voor je doodgaat.
Let wel op, hou het realistisch en post de haalbare dingen, de onrealistische dingen zet je der maar onder

mijn lijst.
1: Japan bezoeken.
2: Met een Nissan GTR gaan driften op circuit.
3: Een dagje op stap met Bruce Gilden van Magnum Photography.
onrealistisch:
Felix Baumgartner nadoen (niet onrealistisch maar wel onhaalbaar voor mij)
Een tripje naar een ander sterrenstelsel.
Een nachtje met jessica Alba en Mila Kunis (habba habba)!
Comment