Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De dag dat ik dood ga, op 21/12 om 21.00 uur dus. Als de cava op is.....
1 -) aan mijn vrouw en (al) mijn kinderen zeggen dat ik heel veel van hen hield. Soms al eens wat minder, maar dat is het leven.
2 -) mijn laatse woorden uitspreken : " Oef! Eindelijk!".
3 -) Mijn ogen sluiten.
Wat ik dan op 22/12 ga moeten verzinnen zullen we zien als de Cava uitgewerkt is.
Met een Porsche 911 GT2 RS racen tegen de Stig op het circuit van Top Gear (Creep van Radiohead loeit door de speakers) en daarna met een Range Rover HSE Sport naar Noord-Engeland/Schotland rijden om daar in een cottage voor het haardvuur met lekker eten drinken en met wat gezelschap het einde rustig af te wachten. Ik vertrek deze middag...
1. Ik zou mijn vader willen ontmoeten.
2. Ik zou mijn vader een hand willen geven.
3. Ik zou mijn vader een zoen willen geven.
Dat is pas geluk hé....
Ik zou ook nog even met mijn moeder willen praten...heb totaal geen afscheid kunnen nemen
Daarvoor zou ik alles wilen geven....
Comment