Ik heb van mijn instalateur een emailadres gekregen van telenet.Het is mijn voornaam-achternaam@telenet.be ik wil dit nu wijzigen en simpel het streepje vervangen door een puntje. In mijn telenet ga ik naar mailboxen en probeer dit.ik krijg telkens de melding dat dit emailadres reeds bestaat.Gebeld met telenet en de medewerkster vertelde me dat het inderdaad mogelijk is dat dit eamiladres per ongeluk al is toegewezen aan iemand met dezelfde naam.Ik probeer vervolgens gewoon het streepje weg te laten en zet de voornaam en achternaam gewoon na elkaar.Hetzelfde probleem(emailadres bestaat reeds) Ik wil nu via mijn telenet naar de login van mij gaan en dat staat gewoon niet tussen het rijtje.
Kijk wat ik vond op internet:Je bestaande Telenet-login aanpassen, doe je zo
Heb je al een Telenet-login, maar wil je hem graag aanpassen? Doorloop dan de volgende stappen:
Meld je aan op Mijn Telenet met je bestaande Telenet-login
Ga naar Algemeen en kies Telenet-login profiel
Pas je Telenet-login aan
Tip: klik op Vrij? om te bekijken of de Telenet-login nog beschikbaar is. Als hij vrij is, verschijnt er een vinkje naast je Telenet-login.
Klik op Wijzigingen opslaan. Je Telenet-login is aangepast.
en ziehier het scherm van mijn telenet dat ik krijg:waar is telenet login profiel?staat er bij mij niet tussen kijk maar:
Algemeen zou normaal onder mijn nieuwsbrief staan maar daar staat mijn modem. waar vind ik nu telenet login profiel?
Mijn contactgegevens
Mijn privacygegevens
Mijn nieuwsbrieven
Mijn modem
Mijn verhuis
Mijn wachtwoord
Jammer dat zo iets simpel zoveel problemen kan geven.
wie kan mij helpen?alvast bedankt
Kijk wat ik vond op internet:Je bestaande Telenet-login aanpassen, doe je zo
Heb je al een Telenet-login, maar wil je hem graag aanpassen? Doorloop dan de volgende stappen:
Meld je aan op Mijn Telenet met je bestaande Telenet-login
Ga naar Algemeen en kies Telenet-login profiel
Pas je Telenet-login aan
Tip: klik op Vrij? om te bekijken of de Telenet-login nog beschikbaar is. Als hij vrij is, verschijnt er een vinkje naast je Telenet-login.
Klik op Wijzigingen opslaan. Je Telenet-login is aangepast.
en ziehier het scherm van mijn telenet dat ik krijg:waar is telenet login profiel?staat er bij mij niet tussen kijk maar:
Algemeen zou normaal onder mijn nieuwsbrief staan maar daar staat mijn modem. waar vind ik nu telenet login profiel?
Mijn contactgegevens
Mijn privacygegevens
Mijn nieuwsbrieven
Mijn modem
Mijn verhuis
Mijn wachtwoord
Jammer dat zo iets simpel zoveel problemen kan geven.
wie kan mij helpen?alvast bedankt
Comment