Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

emailadres wijzigen bij telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: emailadres wijzigen bij telenet

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Ik heb mijn gsm nummer als email adres.. Dubbel zo handig..
    Als iemand mijn gsm numer weet zetten ze er gewoon telenet.be achter en anders hebben ze twee vliegen in 1 klap.
    Meestal vragen ze het email adres om op te schrijven maar dan geef ik mijn gsm..
    das ook een goed idee.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Bij mijn broer bestond "voornaam.achternaam" ook al, we hebben de zaak dan maar omgedraaid, vind ik toch nog beter dan die adressen met een volgnummer of zo.
      Alles aan mekaar schrijven is misschien ook een oplossing.
      Iemand met dezelfde naam als ik heeft dat ook gedaan, met als gevolg dat ik veel emails toekrijg die voor hem bestemd zijn....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Iemand met dezelfde naam als ik heeft dat ook gedaan, met als gevolg dat ik veel emails toekrijg die voor hem bestemd zijn....

Er kan toch maar één uniek adres zijn, ze komen of bij jou aan of bij hem.
        Het kan wel zijn dat hij zijn adres verandert heeft en niet aan iedereen heeft doorgegeven en jij die nu hebt kunnen aanmaken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht

Er kan toch maar één uniek adres zijn, ze komen of bij jou aan of bij hem.
          Het kan wel zijn dat hij zijn adres verandert heeft en niet aan iedereen heeft doorgegeven en jij die nu hebt kunnen aanmaken.
          Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt, veel mensen gebruiken mijn emailadres omdat ze denken dat ze bij de juiste persoon zitten, omdraaien van naam en voornaam schept dikwijls verwarring.... ze willen de andere emailen maar gebruiken gewoon het verkeerde emailadres
          ,dat van mij dus......
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Het blijft toch een probleem: sommige mensen "schieten" er maar op los; eens met puntje proberen (jan.vangent@telenet.be), eens zonder (janvangent@telenet.be) , eens met een puntje tussen de 3 delen van de naam (jan.van.gent@telenet.be) en dan nog eens hetzelfde maar... @skynet.be.
            "Het zal wel toekomen" denkt men dan.
            Ik krijg hier bijna dagelijks mails (soms zeer vertrouwelijk, ja ook van banken over de financiële toestand van mijn naamgenoten) die voor iemand anders bestemd zijn... want in onze gemeente alleen al ken ik minstens 9 mensen met dezelfde naam als VIM.
            Tot nu toe heb ik altijd vriendelijk op de fout van de afzender gewezen... maar sommigen zijn te "lomp" om een "dank u" te sturen... ja ook die banken.

Nu ja, "verkeerd verbonden" kennen we al lang van de telefoon. Waar men eigenlijk bedoelt: verkeerd nummer "gedraaid". 't Zal wel nooit verdwijnen .
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt, veel mensen gebruiken mijn emailadres omdat ze denken dat ze bij de juiste persoon zitten, omdraaien van naam en voornaam schept dikwijls verwarring.... ze willen de andere emailen maar gebruiken gewoon het verkeerde emailadres
              ,dat van mij dus......
              Ah ja. En @Vim, ja als je naam zo dikwijls voorkomt kan dat vervelend zijn. Ik heb daar gelukkig geen last van, terwijl ik toch niet zo'n aparte naam heb.
              Maar als ik daarentegen mijn nickname ergens wil gebruiken is die altijd in gebruik, vandaar die 1964 erachter.

Ruud

Comment

Working...
              X