Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wasdrogers met warmtepomp, prachtige energiebesparende ontwikkeling.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wasdrogers met warmtepomp, prachtige energiebesparende ontwikkeling.

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
    Wil die zijn winkel niet open houden?
    Hij zal toch iets moeten verkopen, dat zullen ze bij Miele leuk vinden als hij zo over hun product spreekt.
    Die verkoopt liever een iets goedkoper model en een tevreden klant te hebben dat klant blijft dan eenmalig het duurste te verkopen maar een ontevreden klant te hebben dat misschien niets meer wil kopen nadien.
    Ook al ligt het niet aan de verkoper maar aan het toestel, mensen gaan (algemeen bekeken) heel snel een slecht werkend toestel (of duur in herstelling) linken aan een bepaalde winkel of merk en overstappen naar een ander.
    En Miele zal ook wel tevreden zijn als hij voldoende standaarddroogkasten verkoopt.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Ja dat zal zeker zo zijn.
      Maar hij zegt dat hij ook bij de normale condensdrogers veel klachten en herstellingen heeft binnen de zes maanden.
      Ik kan toch zeggen dat dat niet het geval is hoor.
      Hij zal waarschijnlijk aan de goedkopere merken meer marge over houden.
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
        Maar hij zegt dat hij ook bij de normale condensdrogers veel klachten en herstellingen heeft binnen de zes maanden.
        Dit was een typfout (woord vergeten) van mij ... ik bedoelde condensdrogers met warmtepomp (tekst aangepast).

Hij zal waarschijnlijk aan de goedkopere merken meer marge over houden.
        Aan die goedkopere merken zal hij 100% winst overhouden denk ik ... want dan heeft hij geld gekregen om niets te leveren mits hij uitsluitend Miele verkoopt.
        Last edited by VerSeg; 18 december 2012, 01:15.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X