Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigenaardige verandering op you tube.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eigenaardige verandering op you tube.

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Eigenaardig! Bij mij ziet het er zo uit: http://s1098.beta.photobucket.com/us...38259159273506

Walter
    Browser updaten naar IE10 en zal perfect werken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
      By far de leukste film die ik in tijden heb gezien. Alleen kreeg 'k 't jammergenoeg door zonder onderbrekingen

Cheers,
      F.
      I hear you. Om zijn theorieën te staven is hij niet vies van een overdrijving, iets compleet uit zijn verband rukken, of hier en daar zelfs een flagrante leugen.Mij gaat het niet om zijn theorieën, wel om de verdienste die hij heeft door aan het grote publiek een aantal zaken te tonen waar op dit moment geen redelijke verklaring voor is. Zo is het bijvoorbeeld nu nog altijd de officiële concensus dat de plannen voor de piramide van Gizeh getekend werden met een stokje in het zand, want ook papyrus, de voorloper van, was er nog niet. Dat getuigt van een even grote zin voor fantastiek als van die astronaut believers. Het zijn twee takken van dezelfde boom.

Walter
      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
        Browser updaten naar IE10 en zal perfect werken...
        Is eigenlijk nog niet officieel uit?

Walter

Edit: heb net I.E. 10 gedownload, maar helaas, nog steeds dezelfde weergave, begrijp er niets van.
        Last edited by Phororhacos; 10 december 2012, 08:52.
        D850

Comment

probeer eens een dns-flush? (start -> uitvoeren -> cmd -> 'ipconfig /flushdns' )
          of eerst een harde refresh (ctrl+F5)
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Vergelijk van browsers (ook specifiek You Tube): http://www.techsupportalert.com/best...eb-browser.htm
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              probeer eens een dns-flush? (start -> uitvoeren -> cmd -> 'ipconfig /flushdns' )
              of eerst een harde refresh (ctrl+F5)
              Bedankt voor de tip, echter, als ik dat invoer zegt mijn pc dat hij het pad niet kent ( ben redelijk pc analfabeet, mijn pc heeft geluk dat hij zich veilig in dat kastje bevindt, anders zou ik hem eens wat paden leren kennen ) Heb ondertussen wel een work around gevonden: inzoomen tot 200%, dit gaat zonder verlies van de buitenranden van het beeld.

Walter
              Last edited by Phororhacos; 10 december 2012, 14:17.
              D850

Comment

Oei, dat is raar, (toch de aanhalingstekens weg gelaten? )

Verder, kan iemand anders met een win7 en IE eens kijken of de compatibiliteitsversies geen fouten veroorzaken? (kan je via F12- developertoolbaar instellen)
                Durft soms ook enorm rare dingen doen...
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Oei, dat is raar, (toch de aanhalingstekens weg gelaten? )

Verder, kan iemand anders met een win7 en IE eens kijken of de compatibiliteitsversies geen fouten veroorzaken? (kan je via F12- developertoolbaar instellen)
                  Durft soms ook enorm rare dingen doen...
                  Had inderdaad die aanhalingstekens mee erop gezet, nu dus correct gedaan, PC geeft aan dat DNS cache is leeggemaakt maar helaas de fout blijft.

Walter
                  D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                    Had inderdaad die aanhalingstekens mee erop gezet, nu dus correct gedaan, PC geeft aan dat DNS cache is leeggemaakt maar helaas de fout blijft.

Walter
                    Heb je dit ook bij video's van Vimeo en zo? Misschien laatste versie van Flashplayer downloaden? Compatibiliteitsmodus (al is youtube normaal toch zeer snel in IE10 en is daarvoor ook geoptimaliseerd).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                      Heb je dit ook bij video's van Vimeo en zo? Misschien laatste versie van Flashplayer downloaden? Compatibiliteitsmodus (al is youtube normaal toch zeer snel in IE10 en is daarvoor ook geoptimaliseerd).
                      Jah! Opgelost! Je vernoeming van het begrip compatibiliteit -waarvoor dank-deed bij mij een lichtje opgaan. You Tube toegevoegd aan de compatibiliteitsweergave en het probleem is verdwenen.

Walter
                      D850

Comment

Working...
                      X