Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Security Update Windows XP SP3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Security Update Windows XP SP3

Dagelijks wordt ik erop attent gemaakt dat er een update gereed is voor installatie. Het gaat om : Security opdate for SQL Server 2005 Pack2 (KB970895). Het lukt mij niet de update te installeren, maar telkens en tot vervelens toe komt de oproep terug om dit te doen. Ik heb al één en ander proberen op te zoeken bij de support van Microsoft, maar tervergeefs... Kan iemand mij een procedure aan de hand doen om die vervelende zaak geklaard te krijgen. Dank bij voorbaat.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Re: Security Update Windows XP SP3

Je kan die update afklikken en aangeven dat je niet meer wil gewaarschuwd worden.
    Ik kan momenteel niet kijken hoe het juist op het scherm komt (zit op W7) maar lees je volledig scherm maar eens.

In W7 kan je rechtsklikken en "hide update" kiezen.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

In het schermpje "Updates installeren" kan ik niks afklikken om niet meer gewaarschuwd te worden. Enkel via 'start' - 'programma's' - Microsoft update (Windows update) is het mogelijk essentiële updates uit te vinken. Als ik dit doe gebeurt na een tijdje weer hetzelfde en krijg ik terug de melding van de update onderaan mijn scherm.
      Als ik dan terug op de pagina 'Microsoft updates " ga kijken en vraag ik de updates op, dan krijg ik : " Belangrijk! U hebt belangrijke updates verborgen. U hebt aangegeven dat een of meer essentiële updates niet moeten worden weergegeven, maar de computer kan gevaar lopen tot deze updates worden geïnstalleerd. Nu herstellen "
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Waarschijnlijk staat je "automatische updates" aan. Als je de update doet via microsoft update (via browser) dan kan je toch de update afklikken en ook "deze update niet meer weergeven" selecteren.
          Je wordt dan verder niet meer lastiggevallen om de update alsnog te doen.
          bye, Maurice
          Nikon D7500

Comment

Alé, ik vermoed dat ik ervan af ben. Ik heb dus het automatisch updaten van windows via de browser op uitgeschakeld gezet. Maar het is vreemd, die au. update heeft bij mij al steeds opgestaan, maar het is pas sedert enkele dagen dat ik voortdurend wordt lastig gevallen door die meldingen. Er moet toch iets zijn met de compatibiliteit van bepaalde updates en mijn windows versie.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Pfff, ik heb die beveiligings updates nooit geinstalleerd. Behalve de SP's die wel.
              Windows heeft altijd blijven werken hoor. Alsof er door die lekken iets zou weglopen uit mijn pc.
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                Pfff, ik heb die beveiligings updates nooit geinstalleerd. Behalve de SP's die wel.
                Windows heeft altijd blijven werken hoor. Alsof er door die lekken iets zou weglopen uit mijn pc.
                't Is niet dat er iets gaat lopen, er kan altijd iets in... daar zit het probleem.
                bye, Maurice
                Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  't Is niet dat er iets gaat lopen, er kan altijd iets in... daar zit het probleem.

Ja dat weet ik.
                  Maar een beetje voorzichtigheid en een virus programmaatje doet veel.
                  Al met Windows gewerkt vanaf versie 1 ofzo en nooit een probleem gehad, tot Vista kwam.
                  Toen ben ik overgestapt naar Apple.
                  Al zal versie 7 weer wel goed zijn, wil geen discussie opstarten.
                  Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Ik ben voor privé-doeleinden overgestapt naar een MacBookPro, met aanvankelijk enige onwennigheid en leerprocedures. Mocht de software voor mijn beroep bestaan voor Mac, dan was ik al volledig overgestapt. Maar ik moet dus noodgedwongen met dergelijke anomalieën blijven doorgaan.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Ik weet niet of het ermee te maken zou hebben, maar ik ben nl. onlangs overgestapt naar Microsoft Security Essentials waar ik voordien AVG had op die PC. Ik heb de indruk dat die meldingen sedertdien begonnen zijn, maar ik kan hiermee echt geen verband zien aangezien dit hun eigen veiligheidssysteem is.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                      X