Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Komende maandag is het gedaan met iNDI

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Komende maandag is het gedaan met iNDI

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Dat is idd. een dilemma
    Maar ja, het punt is dat ik dat niet weet.
    Weet ook niet of momenteel Indi totaal is afgesloten.
    Als ze enkel geen zenders meer doorlaten en de rest nog bereikbaar blijft op jouw iNDI dan heb je nog een kans dat niets verloren is.
    Kan je geen videorecorder lenen bij de buren, familie?
    Mijn Indi heeft geen harde schijf anders had ik je kunnen helpen.
    Je bent alvast erg bedankt Theo voor je bereidwilligheid. Ik zou het natuurlijk niet opnemen op video maar wel op DVD teneinde een goede en lang bewaarbare kwaliteit te kunnen hebben.

Walter
    D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
      Je bent alvast erg bedankt Theo voor je bereidwilligheid. Ik zou het natuurlijk niet opnemen op video maar wel op DVD teneinde een goede en lang bewaarbare kwaliteit te kunnen hebben.

Walter
      Nu moet ik jou weer plagen...
      Mij lijkt het beter dat je opslaat op de harde schijf van een computer.
      En je kan dan nog een bakcup maken van jouw opnames.

Dus via de videorecorder op DVD en via dvd op de pc.
      Je verliest aan kwaliteit maar dat is gering.
      (gaat hier niet over videobanden he Walter, VHS ed.)
      DVD kan je omzetten (mp2, mp4, avi enz.), of gewoon overzetten (kopie), via FreeMake Video Convertor

Het zou ook rechtstreeks kunnen gaan via "USBLive".
      00610, 610, usblive2, usblive, live, live2, video capture, vhs recording, vhs recorder, make dvd

Belangrijk > Record video clips from your camcorder or VCR to create your own high-impact presentations.
      Zo bespaar je op DVD's.

Er zijn zo ook toestelletjes voor videobanden maar die zullen in dit geval dan niet werken.
      (Magix heeft zo iets maar dat gaat enkel met videobanden, ik heb het hun expliciet gevraagd)

Het is OT maar toch interessant
      Via mijn pc kan ik video's zien op de TV, draadloos...

Heb ook een HD mediaspeler waar al mijn opnames opstaan (= via harde schijf van 1T en USB3, anders zit je uren te klooien)
      Blu-Ray video bijv. staat er ook op
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Nu moet ik jou weer plagen...
        Mij lijkt het beter dat je opslaat op de harde schijf van een computer.
        En je kan dan nog een bakcup maken van jouw opnames.

Dus via de videorecorder op DVD en via dvd op de pc.
        Je verliest aan kwaliteit maar dat is gering.
        (gaat hier niet over videobanden he Walter, VHS ed.)
        DVD kan je omzetten (mp2, mp4, avi enz.), of gewoon overzetten (kopie), via FreeMake Video Convertor

Het zou ook rechtstreeks kunnen gaan via "USBLive".
        00610, 610, usblive2, usblive, live, live2, video capture, vhs recording, vhs recorder, make dvd

Belangrijk > Record video clips from your camcorder or VCR to create your own high-impact presentations.
        Zo bespaar je op DVD's.

Er zijn zo ook toestelletjes voor videobanden maar die zullen in dit geval dan niet werken.
        (Magix heeft zo iets maar dat gaat enkel met videobanden, ik heb het hun expliciet gevraagd)

Het is OT maar toch interessant
        Via mijn pc kan ik video's zien op de TV, draadloos...

Heb ook een HD mediaspeler waar al mijn opnames opstaan (= via harde schijf van 1T en USB3, anders zit je uren te klooien)
        Blu-Ray video bijv. staat er ook op
        Het meeste van wat je daar zegt is Chinees voor mij Theo, een taal die ik niet machtig ben. Ik onthou alleen dat je met video niet het antike VHS bedoelde

Walter
        D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Het meeste van wat je daar zegt is Chinees voor mij Theo, een taal die ik niet machtig ben. Ik onthou alleen dat je met video niet het antike VHS bedoelde

Walter
          Allee Walter

Zorg eerst dat je een videorecorder (afgekort VCR) hebt om die documentaires over te zetten.
          (Op Youtube kan je veel vinden over Wannes maar niet die documentaire)
          Vraag de buren Of iemand in de familie. Dat moet toch lukken. Je hebt wel scart-kabels nodig.

Als je pech hebt of in het slechtste geval, heb je niks...

Een videorecorder is geen slechte investering imho.
          Met de opnames kan je nog iets doen he. Op DVD zetten en eventueel op de pc.
          Dit is dus interessant voor mensen die dit willen en die opnames willen bewaren.

Stel dat je alleen zo'n digicorder van Telenet hebt en géén videorecorder.
          Je kan met de digicorder opnemen (en die opname bekijken) maar daar stop alles...gaat er iets mis met die digicorder? Alles weg.

Je kan ook een digibox van Telenet aanschaffen. Maar daar kan je niet mee opnemen he Walter.
          Wel met de videorecorder....die je nog moet aanschaffen (of niet).

Dus het hangt er van af wat je wilt. En dat los je op.
          Last edited by theokus; 26 november 2012, 17:19.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Working...
          X