Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bpost internationale zending naar UK

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bpost internationale zending naar UK

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Vind het wel grappig dat iemand naar een betekenis van een zin vraagt en er direct een paar gieren op af springen om naast het topic aan de klaagmuur te staan.
    Misschien kunnen we verder met zagen en zeveren over het al dan niet gekookt of rauw aanbieden van de bestelde eieren en hoe het komt dat ik echt geen schone foto's per brievenpost krijg Sorry, kon het niet laten.
    Ik daag je uit purlut, durf jij een toestel van 5.000€ versturen met Bpost, en het mag nog een verzekerde zending zijn,
    als het verloren gaat, sta je bij de post met je pis in de wind jong, ik heb het meegemaakt, gelukkig met goede afloop
    en het ging maar over 1.500€ , de post is op dat vlak een logge onderneming.

Ik ken dan ook weinig firma's die waardevolle dingen met de post versturen, jij wel ?????? Dat ze een paar jaar geleden de melkboer
    zijn werk wilden afnemen, en nu weer wat anders willen proberen zegt genoeg zeker.

Comment

Ik had vrijdag met bpost een pakje naar Engeland gestuurd.. 6 euro koste mij dat. Een tracking zending zou me 15 euro kosten en ging minder snel zijn de man aan het loket. Dus ik had al bang. Ik heb dinsdagerop ericht gekregen van de zaak in Engeland dat het aangekomen was. Ze verstuurden op dindag mijn ander artikel terug met UPS en vrijdag middag was het al thuis. Das pas service.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Mijn pakje had een waarde van rond de 40 euro. Heb 15 euro betaald omdat ik tracking wilde. Al bij al heel tevreden van de leveringstijd van 2 dagen (woensdagmiddag verstuurd, vrijdagmiddag aangekomen).
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
        X