Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probleem

Hoi ik heb soms dat ik sommige foto's niet kan zien hier van op BD.
    Weet iemand hoe dit komt.
    En hoe ik dit zou kunnen oplossen.

Re: Probleem

Je eigen foto's of die van anderen? Welke kan je niet zien? Kan je eens enkele links geven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shana2902 Bekijk bericht
      Hoi ik heb soms dat ik sommige foto's niet kan zien hier van op BD.
      Weet iemand hoe dit komt.
      zie je dan een rood sterretje.?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het probleem ligt normaal bij de topicstarter, en niet bij jouw denk ik.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Het probleem ligt normaal bij de topicstarter, en niet bij jouw denk ik.
          Of de server dat er even uit ligt, of je blokkeert zelf bepaalde sites, ...
          Die gratis servers zijn vaak ook eens overbelast en dan werkt ook de helft van de links (tijdelijk) niet meer.
          Er kan ook ergens eens een netwerkprobleem optreden waardoor de server niet bereikbaar is.
          Er zijn dus wel meer mogelijkheden waarom een foto (tijdelijk) niet zichtbaar is.
          Inderdaad, soms ligt het ook aan de TS die zijn foto verwijderd heeft, een verkeerde link gepost heeft of wat dan ook.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Of de server dat er even uit ligt, of je blokkeert zelf bepaalde sites, ...
            Die gratis servers zijn vaak ook eens overbelast en dan werkt ook de helft van de links (tijdelijk) niet meer.
            Er kan ook ergens eens een netwerkprobleem optreden waardoor de server niet bereikbaar is.
            Er zijn dus wel meer mogelijkheden waarom een foto (tijdelijk) niet zichtbaar is.
            Inderdaad, soms ligt het ook aan de TS die zijn foto verwijderd heeft, een verkeerde link gepost heeft of wat dan ook.
            Daarom ik zei ''denk ik'' he. Hihi, maar heb hier weer bijgeleerd si!
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Verwijdert allessinds niet hoor want het zijn van topics die een paar dagen geleden gepost zijn en die de anderen dan wel zien.
              En site's heb ik nog niet geblokkeerd

Comment

Working...
              X