Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foutjes in geconverteerde video?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foutjes in geconverteerde video?

Als ik een DVD converteer naar MP4 en ik bekijk die MP4 op TV of op PC, dan zie ik boven in het beeld en van links naar
    rechts aan aantal witte streepjes.
    Normaal? Of is er iets mis gelopen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Foutjes in geconverteerde video?

Nee... Ik gebruik Mac DVD Ripper Pro (3.4.2) om te rippen naar m4v formaat. Nu, wij spelen zoiets niet af op TV (want in dat geval zouden we de DVD zelf in de DVD-speler schuiven), maar af en toe bekijk ik 'ns wat op mijn iMac, of meer nog: op mijn iPad. Ik heb daarnet een paar geripte concertfilms snel gecheckt, maar vind geen witte streepjes terug.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Re: Foutjes in geconverteerde video?

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Nee... Ik gebruik Mac DVD Ripper Pro (3.4.2) om te rippen naar m4v formaat. Nu, wij spelen zoiets niet af op TV (want in dat geval zouden we de DVD zelf in de DVD-speler schuiven), maar af en toe bekijk ik 'ns wat op mijn iMac, of meer nog: op mijn iPad. Ik heb daarnet een paar geripte concertfilms snel gecheckt, maar vind geen witte streepjes terug.
      Tja, je hebt goede merchandise
      Heb de afgelopen dagen al verschillende programma's geprobeerd.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Working...
      X