Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er deze ook al gekregen ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie heeft er deze ook al gekregen ??

Vandaag in de spambox aangetroffen ;

Geachte klant,

ING België besteedt veel aandacht en zorg aan de veiligheid en integriteit van al onze klanten rekeningen. Vorig jaar, ING België samen met vele andere Europese banken werd het doelwit van de wijdverspreide internetfraude. Daarom introduceerden we een grote beveiligingssysteem om het uit te vechten. Alle online bankrekeningen moeten worden gekoppeld aan de nieuw ontwikkelde beveiligingssysteem dat alle verdachte bewegingen op uw online bankrekening kunnen snel worden geïdentificeerd en op te lossen.

We hebben gemerkt dat je online account nog niet is uitgerust met de nieuw beveiligingssysteem. Wij vragen u slechts 5-10 minuten van uw tijd om deze update te voltooien om je account beveiligd.

Klik hier

Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking.

ING BANK BELGIË Copyright 2012. Alle rechten voorbehouden.
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Re: Wie heeft er deze ook al gekregen ??

En wie is de afzender ?

Tjerri

Comment

ik kreeg deze ook al, en al geruime tijd zelfs. Ook andere mailtjes betreffende ING met ongeveer dezelfde boodschap. komen ook in mijn spambox terecht. ik negeer deze gewoon en ledig elke dag mijn spambox nadat ik deze heb nagezien op post die niet in de spambox hoort.de afzender is "@INGbank.be", althans dit staat als verzender van de mail.

Philip
      Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
      Mijn foto site

Comment

Hallo Sieg, deze link van de ING site

En verder:

Comment

ja hoor bijna iedere week wel 1
          nikon stuff

Comment

Hier ook meermaals per week. En het IP adres van de afzender is telkens verschillend.
            Canon Eos 5D mkIV & 7D / EF 16-35 2.8L USM II / EF 24-70 2.8L USM II / EF 70-200 4L IS USM / EX-RT 600 & 430EX II | Sigma 50 1.4 DG HSM Art / 150-600 5-6.3 DG OS HSM Sports | Elinchrome d-lite 2&4 | PocketWizards MiniTT1 & FlexTT5 | Sekonic L-758DR

Comment

Ik heb die al zeker 10 keer gekregen.

Zou er nu echt iemand zo stom zijn om daar op in te gaan??
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Ik heb vandaag een brief gekregen om te waarschuwen voor dit soort praktijken. Heeft voornamelijk te maken met home banking, wat ik niet gebruik. In mijn spambox heb ik vandaag ook een bericht van ING maar niet geopend. Waarom komt het in de spambox terecht trouwens, lijkt me al verdacht.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Ik heb ook al zo'n mail gehad en heb terug gemaild dat ik niet in dergelijke frauduleuze praktijken trap.
                  Kreeg toen een mail van ING terug.

" Wij danken u voor uw e-mail over het ontvangen van verdachte berichten. Dankzij uw oplettendheid helpt u ING om deze valse websites tegen te gaan.
                  Wij kunnen u bevestigen dat de mail die u doorgestuurd hebt een “phishing” mail is. Gelieve in de toekomst deze verdachte e-mails door te sturen naar be-irm-phishing@ing.be. "
                  --- Nikon d5100 --- Nikon AF-S 18-105 f/3.5-5.6 G VR DX --- Nikon AF-S 50mm f/1.8G ---SB-700 ---

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Zou er nu echt iemand zo stom zijn om daar op in te gaan??
                    Ja, daarom blijft het ook duren. Telkens een andere bank.
                    Het brengt een massa geld op, of het kost een massa geld, afhankelijk van de kant waarvan je het bekijkt.

Er zijn er ook nog altijd die een pak geld betalen om een paar miljoen vrij te krijgen van een erfenis.

P.J. Barnum: "There's a Sucker Born Every Minute" (en ja, ik weet dat de quote niet echt van hem kwam).
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

Comment

Comment

Hier komen die ook meermaals per maand toe. Ben zelfs geen klant bij ING.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Er staan minstens acht taalfouten in de mail. Dat zou ook een belletje moeten doen rinkelen….

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Zou er nu echt iemand zo stom zijn om daar op in te gaan?
                            Moet iedereen dat er intrapt per definitie dom zijn?
                            Mensen genoeg die pas met pc begonnen zijn en niet veel kennis van zaken hebben.
                            Wat dacht je van senioren die op hun oude dag nog willen beginnen en zich van geen dergelijk misbruik bewust zijn?
                            Mocht niemand erin trappen, dan zouden ze het ook niet proberen.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                              Er staan minstens acht taalfouten in de mail. Dat zou ook een belletje moeten doen rinkelen….
                              De helft van de topics hier staat vol taalfouten, zijn dit dan allemaal berichten van bedriegers?
                              Er zijn ook mensen die niet eens merken dat er fouten in staan ... niet iedereen heeft ooit kunnen studeren in het Nederlands zoals het zou moeten, denk maar aan buitenlanders die al de moeite doen om onze taal te leren en een dergelijke mail ontvangen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X