Sinds mijn D800 zit ik in de problemen met mijn dual core 2.3Mhz 32bit XP computer, zeer traag , RAW en Tiff zijn bijna niet meer te verwerken..
Ik ben dus aan het uitkijken naar een upgrade.
Ik heb begrepen dat ik moet omschakelen naar 64bit om meer geheugen te kunnen verwerken.
Alleen is de grote vraag welke OS hiervoor te kiezen.
Ik heb ook nog PSP CS5 waar ik veel geld heb voor betaald, die wil ik niet kwijt.
CS5 zou op Windows 7 draaien maar niet meer op Windows 8 , maar Win7 wordt straks niet meer ondersteund.
Anderzijds is Wind8 niet erg vriendelijk voor PC gebruikers.
De opvolger die wel pc vriendelijk zou zijn heeft behoefte aan andere hardware, dus als ik nu upgrade kan ik mijn pc en dure software misschien meer gebruiken.
Om radeloos van te worden.
Gaan ze mij nu echt dwingen om naar iMAC over te stappen?
Ik ben dus aan het uitkijken naar een upgrade.
Ik heb begrepen dat ik moet omschakelen naar 64bit om meer geheugen te kunnen verwerken.
Alleen is de grote vraag welke OS hiervoor te kiezen.
Ik heb ook nog PSP CS5 waar ik veel geld heb voor betaald, die wil ik niet kwijt.
CS5 zou op Windows 7 draaien maar niet meer op Windows 8 , maar Win7 wordt straks niet meer ondersteund.
Anderzijds is Wind8 niet erg vriendelijk voor PC gebruikers.
De opvolger die wel pc vriendelijk zou zijn heeft behoefte aan andere hardware, dus als ik nu upgrade kan ik mijn pc en dure software misschien meer gebruiken.
Om radeloos van te worden.
Gaan ze mij nu echt dwingen om naar iMAC over te stappen?
Comment