Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weervoorspelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weervoorspelling

Voor wie zich regelmatig ergert aan de juistheid van de weersvoorspelling, zoek eens op YR.NO
    Een Noorse site die zich recent uitgebreid heeft naar andere landen waaronder het Belgiekske.

Een aanrader.

PaulM

Re: Weervoorspelling

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    Voor wie zich regelmatig ergert aan de juistheid van de weersvoorspelling, zoek eens op YR.NO
    Een Noorse site die zich recent uitgebreid heeft naar andere landen waaronder het Belgiekske.

Een aanrader.

PaulM
    Wat zien die gasten meer dan Frank en Sabine? Betere weercomputers die uit trends een voorspelling halen?

Comment

Ik geloof Jill Peeters.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Wat zien die gasten meer dan Frank en Sabine? Betere weercomputers die uit trends een voorspelling halen?
        Een locale weersvoorspelling op ultrakorte termijn die over het algemeen nog klopt ook ?

Comment

Op korte termijn (48 uur) gebruiken ze het Hirlam (hoge resolutie) model en de langere termijn ECMWF.
          https://www.naturephotoportal.com/

Comment

Zeg dat ware nog eens iets : we gebruiken de verschillende on-line weersvoorspellers om het weer in een bepaalde stad te voorspellen voor de volgende drie uur. Wie in die stad woont woont moet dan maar zeggen als het klopt. Op die manier verlenen we dan kwaliteitscertificaten of

Comment

Ik begin voor Brugge

Binnen een half uurtje lichte opklaringen

Comment

Geloof het of niet maar in Hertsberge komt af en toe het zonnetje door.

Comment

Ik heb Ruddervoorde zelf ingetikt, gewoon op google dus? ''YR.NO ruddervoorde''
                  Dan kom ik op dit : ruddervoorde's weer
                  En het klopt, ook af en toe zonnetje. Paul, jij zit niet ver van mij dan haha gek! Ga je soms naar de bakker aan de kerk?
                  Vriendin van mij.
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

ze hebben 50% dat de voorspelling juist is
                    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                    www.korandoke.be

Comment

The search for blankenberge gave 3 results
                      HAHAHAHAHA, ik wist niet dat ons gemeentetje zo groot was

bedankt voor de tip, ik zal em toevoegen aan mijn favorieten

Comment

Voor vandaag was Sabine'tje toch juister : voormiddag regen, namiddag droog.
                        Vanmorgen was het regen, en nu schijnt de zon hier toch. Die noorse site houdt het op de ganse dag regen...
                        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          Voor vandaag was Sabine'tje toch juister : voormiddag regen, namiddag droog.
                          Vanmorgen was het regen, en nu schijnt de zon hier toch. Die noorse site houdt het op de ganse dag regen...
                          Voor hier waren de voorspellingen ook correct. Derde dag bij het Lac du Der (F) en het heeft nog maar één keer geregend, namelijk 3 dagen bijna aan één stuk.
                          Zit ik hier met mijn nieuw speelgoedje en amper kunnen gebruiken.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                          X