Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini speakers, waar te koop in het Leuvense of via internet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mini speakers, waar te koop in het Leuvense of via internet?

Hallo,

Ik ben voor mijn ouders op zoek naar mini speakers (voor een mini stereo keten) die je kan ophangen. Als je naar de grote ketens gaat (Vandenborre, Krefel....) hebben ze praktisch geen aanbod en dan zijn ze nog relatief groot.
    Iemand een idee?
    Alvast bedankt.

Re: Mini speakers, waar te koop in het Leuvense of via internet?

Wat is groot ? Elk merk heeft een aantal kleinere luidsprekers, maar er is wel ook een relatie tussen de omvang van een luidspreker en het geluid dat eruit komt. Wat mag het trouwens kosten ?
    Voor luidsprekers bestaan ophangbeugels. In mijn slaapkamer heb ik de luidsprekers van mijn miniketentje zo ook aan de muur gehangen. Heb deze bij Conrad gekocht. Kostte ergens een 40€, maar er bestaan ook goedkopere.

Maar luidsprekers moet je beluisteren. Deze via internet kopen doe ik niet. Ik ga niet eerst in de ene winkel gaan luisteren, om ze dan elders aan te kopen.
    De ketens die je opsomt zijn trouwens geen waar ik een stereo zou kopen...
    Groeten,

Polleke

Comment

Als je echt mini speakers wil, koop dan een koptelefoon of oortjes.

Speakers moeten een zeker formaat hebben, anders is de klank gewoon bedroevend.

Comment

Ga eens kijken bij BOSS is top kwaliteit met een prijskaartje in Leuven bij FNAC kan je ook eens zien, en in bekende winkels in de Diestsetraat
        Groeten
        Efex

Comment

Prijsklasse ?

Comment

Bedankt alvast.
            Het is gewoon voor mijn ouders, dus geen speciaal hoge verwachtingen naar geluidskwaliteit. Die moeten gewoon naar Radio2 kunnen luisteren terwijl ze in de potten roeren of de krant lezen. Gewoon de basis volstaat.
            Zal eens in de Fnac binnenspringen.

Comment

Koop dan gewoon een radioke van 50€, en vergeet Boss of Bose.
              Dat is gewoon overprijsde rommel.

Comment

gewoon een setje Focal-JMlab grand utopia's komen
                die zijn wel voldoende voor wat naar radio 2 te luisteren

Comment

Klinken goed en niet zo duur, ik geloof ergens rond de 200 euro per stuk.
                  Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Ikzelf heb kleine speakers van Artsound (model AS30) hangen in de living en ben er best tevreden van.
                    Het geluid is wel niet spectaculair maar genoeg om de radio op de achtergrond te laten spelen.
                    Het zijn dan ook wel redelijk kleine luidsprekers dus meer kan je niet verwachten.
                    Maar deze zijn niet duur (ongeveer 90 euro voor de 2 denk ik) en alles zit compleet (met steun, luidsprekerdraad) in de doos.
                    Ook verkrijgbaar in drie kleuren: grijs, wit en zwart. Als ik me niet vergis zijn deze ook verkrijgbaar bij Vandenborre.
                    Canon

Comment

ik heb dezelfde gekocht voor bij mijn ouders als deze die Jacky07 heeft en voldoen prima. Goeie degelijke speakers voor een OK prijs.

Comment

http://www.kieskeurig.be/speaker/bow...ns/m-1/258925/
                        BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

Comment

Canton heeft ook enkele kleinere speakers voor een schappelijke prijs.Heb er zelf een paar(MX3 met beugel) als extra, van bij Profilec (Exellent-electro)
                          www.petervdg.net/Portfolio

Comment

Working...
                          X