Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iphone vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Iphone vraagje

Hoi.

Ik had een vraagje over de Iphone...

Ik en mijn zus hebben een iphone, maar we zitten op het zelfde Icloud account!
    Nu had ik aan de hand, dat ik perongeluk al mijn contacten gewist had, wat resulteerde dat mijn zus ook haar contacten verloren had!
    (ik had geen back up gedaan, heel stom maar dit terzijde)

Mijn vraag is nu: Hoe gebruik/maak ik voor haar een ander Icloud account?
    Zodat dit eigenlijk niet meer kan gebeuren?

Alvast bedankt!!!

Groetjes.

Re: Iphone vraagje

Ik denk dat je dan voor je zus een nieuwe apple id moet aanmaken en daar dan een icloud aan koppelen.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Klopt: je hebt allebei je eigen Apple ID nodig.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

En bovendien moet je best ook 2 aparte accounts aanmaken op je pc want inloggen op iTunes dient ook ieder op z'n eigen account te doen.
        --- Nikon d5100 --- Nikon AF-S 18-105 f/3.5-5.6 G VR DX --- Nikon AF-S 50mm f/1.8G ---SB-700 ---

Comment

Klopt ook, en goed dat je dat opmerkt! Mijn vrouw en ik hebben elk een Mac (zij een MBP, ik een iMac), maar voordien logden we op mijn iMac onder onze eigen account aan.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oké, bedankt voor jullie hulp!!

Comment

Working...
            X