Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tjah, mensen met veel geld .............

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tjah, mensen met veel geld .............

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Ik wil wel de nadruk leggen op "van wagens houden", dat is al een eerste stap, en ook trainingen volgen. En over F1 wagens gaat het ook niet. ik heb er zelf eentje dat 340 pk's telt en er al een beetje mee gespeeld op circuit. Dat valt echt goed mee, geloof mij vrij. Maar daarmee wil ik nog niet bedoelen dat ik de technieken volledig beheers. Op mijn leeftijd is het niet de bedoeling hier nog prijzen mee te halen. Onze jongste zoon heeft daar al meer ervaring mee. Blijkbaar een overdraagbare ziekte.
    ik spreek uit ervaring, heb zelf competitie gedaan en mijn jongste zoon (17) doet aan karting vandaar mijn uitspraken dat het zeker niet evident is om snel te rijden, ...en er is een verschil tussen met 300 pk en meer gas te geven op een recht stuk en met diezelfde 300 pks snel door de bochten te gaan...
    nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      ik spreek uit ervaring, heb zelf competitie gedaan en mijn jongste zoon (17) doet aan karting vandaar mijn uitspraken dat het zeker niet evident is om snel te rijden, ...en er is een verschil tussen met 300 pk en meer gas te geven op een recht stuk en met diezelfde 300 pks snel door de bochten te gaan...
      Dat weet en besef ik maar al te goed. Heb zelf een beetje circuit ervaring.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Als ik de jackpot win op euromillions dan ga ik mij toch een Aston Martin aanschaffen hoor.
        Zoals reeds gezegd hier zijn die dingen niet echt praktisch om mee te rijden, maar oooooo zo mooi. Ik blijf een grote Ferrari fan, maar ik zou liever in een Aston rijden. Die dingen zijn politiek niet correct, maar zolang ze niet verboden worden moet niemand zagen.
        Indien het de pot van deze week is zou ik ook nog een projectje opstarten voor daklozen, maar daar gaat het hier niet over, vroem.

Comment

Als die 's morgens allemaal tegelijk naar hun werk willen vertrekken, dan zal het aanschuiven worden aan die lift.

Comment

Er zijn er daar niet veel die nog moeten werken, en al zeker niet van 9 tot 5!

Comment

van werken hebben dat soort mensen nog nooit gehoord , anders zouden ze zoveel geld ni hebben.....
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

I beg to differ.
                Ik ken enkele van deze "niet werkenden" in Azië en geloof me dat deze heus wel werken. Dat het geen fysieke arbeid is zal wel duidelijk zijn maar een bedrijf of multinational leiden is ook werken.

Chapeau voor hun die op dat niveau gekomen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                  van werken hebben dat soort mensen nog nooit gehoord , anders zouden ze zoveel geld ni hebben.....
                  Die hebben daar personeel voor

Rijk en eerlijk gaat gewoonlijk niet samen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ben je daar weeral met je gezever. Waar haal je eigenlijk al die onwaarheden. Jij zal je dringend eens moeten laten hersenspoelen hoor.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Ben je daar weeral met je gezever. Waar haal je eigenlijk al die onwaarheden. Jij zal je dringend eens moeten laten hersenspoelen hoor.
                      Het kan verkeren he Pol
                      Vroeger verstonden wij ons beter niet?
                      Ik ben dezelfde gebleven hoor
                      Toch vind ik het ergens jammer.
                      Nergens heb ik het tegen jouw persoonlijk.
                      Mijn enige ding dat ik heb en altijd gehad heb is dat ik niet tegen onrechtvaardigheden kan.
                      Trouwens wat nu is, was er vroeger ook al, alleen is het erger geworden of het kan zijn dat wij nu méér weten dan vroeger.
                      Daarom heb ik niets tegen "welvaart", niets tegen dat het mensen beter gaat en ik gun iedereen alles.
                      Het is wel de manier waarop of hoe, sommigen aan hun welvaart zijn geraakt dat me parten speelt.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Het kan verkeren he Pol
                        Vroeger verstonden wij ons beter niet?
                        Ik ben dezelfde gebleven hoor
                        Toch vind ik het ergens jammer.
                        Nergens heb ik het tegen jouw persoonlijk.
                        Mijn enige ding dat ik heb en altijd gehad heb is dat ik niet tegen onrechtvaardigheden kan.
                        Trouwens wat nu is, was er vroeger ook al, alleen is het erger geworden of het kan zijn dat wij nu méér weten dan vroeger.
                        Daarom heb ik niets tegen "welvaart", niets tegen dat het mensen beter gaat en ik gun iedereen alles.
                        Het is wel de manier waarop of hoe, sommigen aan hun welvaart zijn geraakt dat me parten speelt.
                        Wat jou stoort is hier tegen de regels van het forum en stop daarom aub met alles een maatschappelijke dimensie te geven. Ik vind het sjiek dat die kerel zich dat kan veroorloven, voila! Meer moet daar niet over gezegd worden.

Comment

Zouden die ook in een file komen als er 2 eigenaars tegelijkertijd hun auto naar beneden willen?

Comment

Dit is een gewoonlijk een ziekelijke gedachte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lingze Bekijk bericht
                              Dit is een gewoonlijk een ziekelijke gedachte.

inderdaad
                              je zou haast denken dat mensen met zo'n uitspraak gewoon jamoers zijn op wat een ander heeft.

ik zou geen multinational of zelfs een groot nationaal bedrijf willen leiden.
                              ik wil niet weten watvoor stress die mensen dagelijks hebben, hoeveel tijd ze maar over hebben voor hun gezin en dergelijke...

chapeau voor zo'n mensen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
                                Zouden die ook in een file komen als er 2 eigenaars tegelijkertijd hun auto naar beneden willen?
                                Misschien moet men wel denken aan 2 zo'n liften

Comment

Working...
                                X