Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tjah, mensen met veel geld .............
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Tjah, mensen met veel geld .............
Inderdaad knap, dit behoort helemaal niet meer tot de verbeelding. Kan goed begrijpen dat je, ipv zo'n wagen te moeten stallen in een gemeenschappelijke garage, je die graag binnen het zicht hebt. Kwestie van die wat veiliger te stallen en uit het zicht te houden van afgunstige blikken en eventuele vandalen.Leeft en LAAT LEVEN !
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtInderdaad knap, dit behoort helemaal niet meer tot de verbeelding. Kan goed begrijpen dat je, ipv zo'n wagen te moeten stallen in een gemeenschappelijke garage, je die graag binnen het zicht hebt. Kwestie van die wat veiliger te stallen en uit het zicht te houden van afgunstige blikken en eventuele vandalen.
En nog iets : ik wed dat de eerste de beste Corolla massas betrouwbaarder is dan dit soort "auto's", en dan zwijg ik nog maar van een oude Benz 300D of Toyota Landcruiser
Niet dat ik ze niet mooi vind hoor maar het gaat aan de essentie van een auto voorbij, zelfs al kreeg ik ze voor niks ik moet ze nog niet hebben (gesteld dat ik ze niet mag doorverkopen natuurlijk)
Comment
-
Het gaat niet om mensen met veel geld, het zal eerder té veel geld zijn.
Als je niet weet wat je ermee moet doen, dan kan je zo'n zotte kosten doen...
Ik zie zelf wel graag sportwagens, maar ik denk dat mijn oude Clio heel wat praktischer is dan een Ferrari of een Lamborghini (mijn auto heeft bijvoorbeeld minder last van verkeersdrempels).
Het vergt ook wat minder zelfbeheersing om je met 60pk aan de snelheidslimieten te houden dan met 500pk (erg frustrerend volgens mij, tegen 30/50/70 moeten rijden met zo'n snelle wagen).
Als je daarmee af en toe eens op het circuit kan, dan heb je er nog wat aan.
Maar dan denk ik dat het best is om eerst te leren hoe je zo'n berg pk's in bedwang kan houden, anders is de kans vrij groot dat het snel mis loopt.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Tja, een auto van 200k€ kopen of véél meer, en je dan zorgen maken over verbruik of een verkeersdrempel... Wrong audience.
Meestal worden die karren gekocht door 50-ers of 60-ers, en die hebben al gereden met autos met wat vermogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtIk begrijp er weeral niks meer van, als je geen afgunstige blikken wil koop je toch niet zo'n kar ?
En nog iets : ik wed dat de eerste de beste Corolla massas betrouwbaarder is dan dit soort "auto's", en dan zwijg ik nog maar van een oude Benz 300D of Toyota Landcruiser
Niet dat ik ze niet mooi vind hoor maar het gaat aan de essentie van een auto voorbij, zelfs al kreeg ik ze voor niks ik moet ze nog niet hebben (gesteld dat ik ze niet mag doorverkopen natuurlijk)
En bovendien ik durf wedden dat diegenen die het geld hebben om zo'n kar te kopen er nog eentje staan hebben voor door de week.Last edited by enero; 29 oktober 2012, 17:25.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtHet gaat niet om mensen met veel geld, het zal eerder té veel geld zijn.
Als je niet weet wat je ermee moet doen, dan kan je zo'n zotte kosten doen...
Ik zie zelf wel graag sportwagens, maar ik denk dat mijn oude Clio heel wat praktischer is dan een Ferrari of een Lamborghini (mijn auto heeft bijvoorbeeld minder last van verkeersdrempels).
Het vergt ook wat minder zelfbeheersing om je met 60pk aan de snelheidslimieten te houden dan met 500pk (erg frustrerend volgens mij, tegen 30/50/70 moeten rijden met zo'n snelle wagen).
Als je daarmee af en toe eens op het circuit kan, dan heb je er nog wat aan.
Maar dan denk ik dat het best is om eerst te leren hoe je zo'n berg pk's in bedwang kan houden, anders is de kans vrij groot dat het snel mis loopt.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtMijn garage, wat simpeler dan.
Comment
-
Altijd leuk om die mannen van Singapore tijdens het weekend te zien scheuren over de autosnelwegen in Maleisië. Boetes kunnen "in der minne" geregeld worden wat in Singapore niet kan. De leukste en heerlijjkste auto's zie je dan rondrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtIk was gisteren uitgenodigd op een event bij BMW Dejonckheere te Roeselaere. Die mannen hebben daar een privé-eigendom aan top M's en andere zeldzaamheden staan om U tegen te zeggen., waaronder ook eentje om enkel op circuit te rijden. Als je een beetje van wagens houdt is het beheersen van deze pk's niet zo'n groot probleem. Wel eerst wat trainingen gaan volgen, maar dat is een must als je met dit soort geweld begint.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtis dat niet wat kort door de bocht .... beheersen van pk's is zeker niet aan iedereen gegeven, integendeel...Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
Comment