Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Windows 8

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
    Nee, maar wel een plugin....

Jan
    En die ontbrekende plugin wil mijn browser/pc dus niet installeren, snap dit weeral niet hé, ik heb telkens de allerlaatste geüpdatet versie van
    alle mogelijke hard en software dinges en toch werkt het niet !?
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      En die ontbrekende plugin wil mijn browser/pc dus niet installeren, snap dit weeral niet hé, ik heb telkens de allerlaatste geüpdatet versie van
      alle mogelijke hard en software dinges en toch werkt het niet !?
      Zeker dat die plugin niet wel geïnstalleerd is, maar gewoon is uitgeschakeld ? Eens kijken in de lijst met invoegtoepassingen van je browser. Een uitgeschakelde plugin wordt niet nog eens geïnstalleerd en kan je (normaal) enkel manueel terug inschakelen...
      Groeten,

Polleke

Comment

Goed nieuws. In Windows 8.1 keert de Startknop terug en kun je direct de desktop booten.

Jan

Comment

Goed nieuws. In Windows 8.1 keert de Startknop terug en kun je direct de desktop booten.

Jan
          Wel een beetje oud nieuws... Gelukkig dat die "blue" editie wel nog wat meer nieuwigheden zal bevatten, anders zou het wat mager zijn... (link). Die startknop vind ik nog altijd compleet onbelangrijk. Dat je makkelijk rechtstreeks in de desktop kan opstarten is wel aangenaam (want die tegels gebruik ik quasi niet).
          Normaal zou die update trouwens gratis zijn, en ergens eind dit jaar uitkomen.
          Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Wel een beetje oud nieuws... Gelukkig dat die "blue" editie wel nog wat meer nieuwigheden zal bevatten, anders zou het wat mager zijn... (link). Die startknop vind ik nog altijd compleet onbelangrijk. Dat je makkelijk rechtstreeks in de desktop kan opstarten is wel aangenaam (want die tegels gebruik ik quasi niet).
            Normaal zou die update trouwens gratis zijn, en ergens eind dit jaar uitkomen.
            Oud nieuws? Voor een fruitvlieg misschien
            Officiele bevestiging van Microsoft is een paar dagen oud.

Jan

Comment

Oud nieuws? Voor een fruitvlieg misschien
              Officiele bevestiging van Microsoft is een paar dagen oud.

Jan
              Yep : 5 dus... En die startknop is dan misschien wel terug, het startmenu niet ...
              Groeten,

Polleke

Comment

T'is te hopen dat ze ervoor zorgen dat je die startknop kan aan en uit zetten... Ik vind het net zeer tof zonder startknop, maar de meeste mensen zijn precies gewoontedieren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                  T'is te hopen dat ze ervoor zorgen dat je die startknop kan aan en uit zetten... Ik vind het net zeer tof zonder startknop, maar de meeste mensen zijn precies gewoontedieren.

ik heb nu sinds eind januari Win8 en heb die "fameuze" onmisbare startknop nog geen seconde gemist...
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

ik heb nu sinds eind januari Win8 en heb die "fameuze" onmisbare startknop nog geen seconde gemist...
                    Ik ook niet.
                    Maar ja, alle programma's zijn niet beschikbaar in die metro
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Allez Theo, wat zegt gij nu?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                        Allez Theo, wat zegt gij nu?!
                        Eigenlijk schrijft hij dat hij nooit een help of handleiding gelezen heeft.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Ik ook niet.
                          Die tegelinterface is daar ook niet voor bedoeld, dus is dat redelijk logisch...
                          Groeten,

Polleke

Comment

Ja maar Polleke... we moeten de handleiding lezen he
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

vind het tegeloverzicht anders toch wel heel praktisch en gebruiksvriendelijk; slechts één druk op het knopje en heel overzichtelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht

Die tegelinterface is daar ook niet voor bedoeld, dus is dat redelijk logisch...
                                Met een standaard startmenu van Windows kan je programma's vastzetten in het eerste startmenu dat je te zien krijgt.
                                Alle andere programma's vind je ook iets dieper in het startmenu terug onder alle programma's.
                                Bij die tegels krijg je een lijst met uw voorkeurprogramma's en de rest zit iets verder weg bij alle programma's.
                                Buiten het feit dat je in tegelvorm alles te zien krijgt scheelt het eigenlijk niets in aantal programma's dat je te zien krijgt.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X