Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Meestal kan je dat aanvinken bij het bestellen (kost dan 10 euro of zo), dat bespaart al veel moeite .
Ja maar enkel als je hem online koopt en niet via een multimedia winkel.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
ACER voorziet dus inderdaad dat je de recovery software installeert op een USB stick. Heb ik hier ook moeten doen met de Netbook van hun.
Werkt wel perfect, want ik heb onlangs terug moeten gaan naar Windows 7 omdat de 8 toch niet echt handig was op dit toestel. De resolutie van het scherm was lager dan wat de Modern UI nodig heeft, en zodoende moest ik in het register wat prutsen om toch een resolutie te halen die wel werkte, maar dan was mijn beeld wat samen geperst, en dat trok toch ook op niets.
Die had echter wel nog een sticker op de bodem hangen van Microsoft, maar met de nieuwe toestellen met die nieuwere BIOS wordt dat inderdaad niet meer gedaan. Die toestellen hebben hun OEM nummer namelijk inderdaad in hun BIOS zitten. Wat ook handig is, de stickers van Microsoft, die verkleuren altijd na een tijdje waardoor ik het dus ook niet meer kan lezen. Alhoewel je die toen ook al niet meer nodig had om je OEM versie van Windows te installeren. Bij mijn Acer netbook werd daar niet naar gevraagd toen ik hem opnieuw installeerde.
Nee, zit 'gecodeerd' in het BIOS. Kan je wel via een 'keyscanner' te weten komen
Ge koopt een Windows 8 Acer tablet, daar zit geen key bij, standaard staat daar Windows 8 op maar als je dan een upgrade doet naar de Pro versie ... ik veronderstel dat de key dan niet vervangen wordt met de nieuwe?
Want eenmaal de upgrade uitgevoerd naar de Pro versie, dan is de basis key niet meer geldig.
Alhoewel je die toen ook al niet meer nodig had om je OEM versie van Windows te installeren. Bij mijn Acer netbook werd daar niet naar gevraagd toen ik hem opnieuw installeerde.
Als je van een recovery installeert klopt dat, maar wie die niet heeft en zijn HD ging kapot bv. dan kon je met een Windows DVD van dezelfde versie tenminste het OS terug installeren en met de key activeren.
Bij Merk PC's krijg je al behoorlijk lang geen Dvd's meer, en wordt verwacht dat je zelf een recovery versie aanmaakt.
Da's ook de reden dat je beter af bent met een door de verkoper samengestelde desktop-PC, mooi afgeleverd met een OEM DVD van het OS en een CD van het moederbord met drivers.
Maar ja, zelfs een "reset" knop kan er niet af bij die zogezegde A-merken, als zo'n PC hangt moet je de stroom gaan uittrekken of secondenlang op de aan-uitknop zitten duwen. Op alle moederborden staat nochtans een reset contact om zo'n druktoets op aan te sluiten.
Uiteraard gaat het hier enkel over desktops.
Dacht zonet om een beetje leuke online muziek af te spelen maar mijn pc, of beter gezegd browser, weigert dit af te spelen;
het gekende verhaaltje dat ik een ontbrekende plug-in moet installeren maar uiteraard wordt er geen ontbrekende plug-in gevonden?!
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Ja dat lukt hier, in IE10 . Site openen, en dan komt vanonder de vraag of je een extensie voor Win. mediaplayer wil toevoegen, bevestigen en dan begint hij te spelen. Maar ik veronderstel dat je eerst Win.Mediaspeler moet installeren. Als die al niet in je apps zit, anders even via de app store van Microsoft gaan.grt
Gisteren een mail ontvangen van "Schoone PC" met een boel uitleg over Win 8.
Interessant lijk mij een registersleutel om de NumLock toets definitief in te schakelen.
Als hier interesse blijkt voor te zijn wil ik die handeling wel even neerpennen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Gisteren een mail ontvangen van "Schoone PC" met een boel uitleg over Win 8.
Interessant lijk mij een registersleutel om de NumLock toets definitief in te schakelen.
Als hier interesse blijkt voor te zijn wil ik die handeling wel even neerpennen.
Ja dat lukt hier, in IE10 . Site openen, en dan komt vanonder de vraag of je een extensie voor Win. mediaplayer wil toevoegen, bevestigen en dan begint hij te spelen. Maar ik veronderstel dat je eerst Win.Mediaspeler moet installeren. Als die al niet in je apps zit, anders even via de app store van Microsoft gaan.grt
Nee hoor, doet ie dus niet op mijn pc, niet onder Firefox noch IE
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Kan je voor die muziekjes en de filmpje gewoon geen VLC gebruiken ? Ik doe dat toch zo.
Is een online radiostation dat normaal gezien gewoon in de browser zelf wordt afgespeeld. Leg ik dat nu wel een beetje goed uit?
Je hebt daar dus geen externe media player bij nodig.
Is een online radiostation dat normaal gezien gewoon in de browser zelf wordt afgespeeld. Leg ik dat nu wel een beetje goed uit?
Je hebt daar dus geen externe media player bij nodig.
Comment