Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Windows 8

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Betalen neem ik aan.....dat kan enkel via openbare netwerken .....
    Idd, zonder te betalen was oorspronkelijk mijn bedoeling maar ach, 5 dagen onafgebroken internetverbinding aan €7 kan je niet voor sukkelen, toch?
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

DVD's afspelen in win8: hoe?
      Hij herkent de helfd van de dvd's niet als film en geeft enkel de apparte files weer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
        DVD's afspelen in win8: hoe?
        Hij herkent de helfd van de dvd's niet als film en geeft enkel de apparte files weer.
        VLC gebruiken.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          VLC gebruiken.

Grtz, RF
          Had ik al gedaan, werkt ook niet voor alle dvd's. Er moet toch zoiets bestaan dat gewoon je dvd afspeelt zoals in een xbox, dvd-speler, ...

Comment

Had ik al gedaan, werkt ook niet voor alle dvd's. Er moet toch zoiets bestaan dat gewoon je dvd afspeelt zoals in een xbox, dvd-speler, ...
            Je wordt geklxxxx door audio_ts en video_ts niet?

Windows Media Center zou toch een dvd moeten kunnen afspelen.
            (ik heb die wel maar gebruik die nooit > te omslachtig)
            Ik gebruik software van Cyberlink: werkt altijd.

Voor al de rest heb ik een mediaspeler en die kan alles afspelen.
            (van dvd's maak ik een kopie van 1 op 1 , en die kopieer ik naar de HD van de speler)
            Last edited by theokus; 3 februari 2013, 22:58.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Cyberlink is inderdaad de beste oplossing. Standaard kan Windows 8 dus geen DVD en Bluray afspelen. Dit heeft iets te maken met dure licenties die M$ niet willen betalen. En ik geef ze eigenlijk geen ongelijk. Er zijn te weinig mensen die hun PC ook gebruiken om naar een film te kijken, die niet is gedownload.

Ik heb mij dus wel Cyberlink PowerDVD12 aangeschaft. Die werkt perfect samen met W8 en MCE. En, nieuwe specificaties voor Bluray, worden altijd heel snel geüpdatet. Ik heb althans nog nooit moeten wachten op een update om een nieuwere bluray te kunnen bekijken.
              Mvg,
              Rudy Mas
              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                Cyberlink is inderdaad de beste oplossing. Standaard kan Windows 8 dus geen DVD en Bluray afspelen. Dit heeft iets te maken met dure licenties die M$ niet willen betalen. En ik geef ze eigenlijk geen ongelijk. Er zijn te weinig mensen die hun PC ook gebruiken om naar een film te kijken, die niet is gedownload.

Ik heb mij dus wel Cyberlink PowerDVD12 aangeschaft. Die werkt perfect samen met W8 en MCE. En, nieuwe specificaties voor Bluray, worden altijd heel snel geüpdatet. Ik heb althans nog nooit moeten wachten op een update om een nieuwere bluray te kunnen bekijken.
                Voilà, zaak opgelost he Rudy
                Ik kocht me een tijd terug een BR-writer voor in de pc.
                En daar zat software bij van Cyberlink: BD Solution. Die doet alles
                PowerDVD heb ik ook (gekocht).
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

VLC openen en dan gewoon de folder waar video_ts en audio_ts staan (de bovenliggende folder dus) slepen in het vlc scherm.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    En nog gemakkelijker.... http://www.logmein.com
                    Een ssh tunnel met port 3391 (of aangepast) redirection zal wel niet gemakkelijker zijn zeker dan Logmein, wel veiliger me dunkt.
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Op het laatste nippertje ook nog die upgrade windows 8 pro met promoprijs gedaan en dat ging vrij vlot. Wel al mijn software opnieuw geïnstalleerd omdat die niet meer wilden opstarten vanuit die windows.old folder.

Ik ben er vree tevreden over, vooral de snelheid is een serieuze vooruitgang! Dat ding start op in 10 seconden (ik kom van een vista, opstarten duurde letterlijk een eeuw )

Die metro interface vind ik ook handig, de start knop nog geen seconde gemist.

Het oogt ook allemaal mooi, ik al die kleurtjes!

Ik heb wel 1 probleempje met internet explorer: het scrollen door een topic, door gebruik te maken van het touchpad op de laptop, werkt niet meer. Ik ken echt niks van pc's, dus iemand een idee?
                      FLICKR PHOTOSTREAM
                      Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Driver installeren van je touchpad, zou op de website van uw laptop moeten staan bij support, dan uw pc ingeven en dan naar drivers gaan.

Comment

Bedankt! !!

Ik heb een aspire 8930G
                          Hij geeft echter niet de mogelijkheid om windows 8 32 bit te selecteren
                          Er staat wel een driver voor touchpad bij vista 32 bit maar ben ik daar iets mee?

Het is niet enkel het touchpad onderaan het toetsenbord dat niet werkt.
                          De CineDash Media Console links van het toetsenbord werkt ook niet naar behoren.
                          Last edited by !Karen; 5 februari 2013, 11:43.
                          FLICKR PHOTOSTREAM
                          Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Het lijkt allemaal zo simpel en kinderspel maar ik krijg Windows Live Mail niet aan praat in Windows 8.
                            Ik heb een Microsoft account aangemaakt, dan toch maar, maar wanneer ik via de app pagina op de e-mail app klik krijg ik volgend scherm.

Bij wijze van een halfuur naar het scherm zitten turen in de hoop dat er iets zou gebeuren maar helaas, er gebeurd gewoon niks.
                            Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost?

Alvast bedankt!
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
                              Ik heb een aspire 8930G
                              Hij geeft echter niet de mogelijkheid om windows 8 32 bit te selecteren
                              Even zoeken leverde dit op: http://community.acer.com/t5/Acer-No...30G/td-p/21673

Vrees dat je computer gewoonweg niet compatibel is met Win 8. Als je veel geluk hebt komt er nog een driver beschikbaar, zo niet -> terug naar vorige besturingssysteem of een losse muis.
                              Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                              lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                Het lijkt allemaal zo simpel en kinderspel maar ik krijg Windows Live Mail niet aan praat in Windows 8.
                                Ik heb een Microsoft account aangemaakt, dan toch maar, maar wanneer ik via de app pagina op de e-mail app klik krijg ik volgend scherm.

Bij wijze van een halfuur naar het scherm zitten turen in de hoop dat er iets zou gebeuren maar helaas, er gebeurd gewoon niks.
                                Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost?

Alvast bedankt!
                                dit komt door een niet ondersteunen van een pop mail server. Live mail werkt gewoon in een win7 omgeving van uw bureaublad. Dus als je ergens via een email contact ergens op het net klikt gebeurd dit wat je voorhebt, oplossing is trachten de link te kopiëren of overschrijven naar uw win. live mail.
                                Last edited by guido.g; 8 maart 2013, 20:34.
                                https://ggpics.be/

Comment

Working...
                                X