Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ewel e, ik ken je niet, maar ik voel gewoon dat de positieve energie er van af spat hier in dit topic.
Heer-lijk! Een goeie wind? Welcome back.
Super dat je beetje per beetje alles terug opneemt.
Het ga je goed, veel geluk vanaf nu! Ik ben benieuwd naar je foto's!
Je kan misschien terug herbeginnen in de beginnershoek met een vakantiefotootje?
Groetjes, Jill.
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Hallo Tinne
Inderdaad, een heel, heel lange tijd gleden ...
NU hopelijk is het weer goed met de gezondheid. De rest is in feite bijzaak.
Wie Tinne niet kent, lek, maar het ARCHIEF, showcase staat nu toch juist afgesloten met een repliek van Bouk op één van haar parels ...
Amai, ik zag hier "Tinne" in chitchat staan, ik ik dacht onmiddelijk: "nee, dat kan niet, zal wel iets anders zijn...."
Maar ja hoor, de enige, ECHTE Tinne !!!
Welcome back !!!!
Jouw albums destijds waren prachtig om te zien, en aan het tempo dat je ze kon maken.....wow + allemaal zo hoogstaand van kwaliteit. Respect hoor.
Ben echt blij dat je er weer bij bent.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment