Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy Note II .....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samsung Galaxy Note II .....

    Gisteren toegekomen en ondertussen al een beetje uitgeprobeerd, tjonge tjonge, wat een toestel, inderdaad niet van de kleinte smartphones ( men noemt het eerder een phablet ) maar toch geen enkel probleem om in het mijn broekzak van mijn jeans kwijt te geraken. Het hindert zeker niet. De stylus die erbij zit is een juweeltje, echt gemakkelijk om notities te maken, schrijven gaat eerlijk gezegd toch npg altijd sneller dan typen bij mij . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Samsung Galaxy Note II .....

    Fijn Francis
    Een gelukkig mens is er twee waard
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Samsung Galaxy Note II .....

      Hier heel content van de S3.. (maar die note 2 steekt toch wel een beetje mijn ogen uit..) Veel plezier er mee

      Comment


      • #4
        Re: Samsung Galaxy Note II .....

        Ik heb mijn samsung note II gray 1 week geleden besteld bij Van den Borre, op de site blijft aangegeven dat je nog minstens 3 weken moet wachten.. Alhoewel dat zo niet '' beloofd '' was door de verkoper..Dit kan toch niet;
        Dan begrijp ik niet dat sommige mensen hun nieuwe note al een tijdje hebben..
        Maakt me zeer ongeduldig

        Comment


        • #5
          Ik heb mijn Note 2 gekocht bij Salland.... geleverd binnen de 2 dagen nadat hij beschikbaar werd
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Samsung Galaxy Note II .....

            Oorspronkelijk geplaatst door cheldindin Bekijk bericht
            Ik heb mijn samsung note II gray 1 week geleden besteld bij Van den Borre, op de site blijft aangegeven dat je nog minstens 3 weken moet wachten.. Alhoewel dat zo niet '' beloofd '' was door de verkoper..Dit kan toch niet;
            Dan begrijp ik niet dat sommige mensen hun nieuwe note al een tijdje hebben..
            Maakt me zeer ongeduldig
            heb dit ook eens voorgehad bij vandenborre,
            gebeld en 50euro korting gekregen

            Comment


            • #7
              Re: Samsung Galaxy Note II .....

              Ondertussen ook al tijdje eigenaar van de noteII. De *ook heel goede* S3 weggedaan en geen seconde spijt van!
              Wel jammer dat een aantal samsung-apps wel gratis waren bij de s3 en niet bij de note2 (ook de 50gb op dropbox).

              Comment


              • #8
                Re: Samsung Galaxy Note II .....

                Heb deze ook in bestelling... Welke apps zijn absolute 'must have's', tips ? Tricks ?

                Gekocht voor €474 (NIEUW)

                Comment


                • #9
                  Re: Samsung Galaxy Note II .....

                  Zo'n note, ja, dat zie ik ook wel zitten. Volgens mij kan hij zelfs mijn e-reader
                  vervangen... en ik was tot voor kort nog zo zeker dat ik naar Apple zou gaan,
                  aangezien ik tevreden ben van mijn Ipod touch 4. Het eerste Apple toestel in
                  mijn bezit.
                  Maar die Note trekt nu aan me, zoals een kind op de kermis aan de rokken van
                  zijn moeder gaat hangen jengelen achter meer. Note of Apple? Apple in nood...

                  Comment

                  Working...
                  X