Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

of dat hij werkt, lol.
    Effe serieus, krassen, touchscreen, wifi, eventueel 3g testen als dat erin zit.
    Bewegende delen zitten er niet in, die kunnen dus al niet kapot.
    Goedkoopste nieuwprijs ligt ergens rond de 450 euro, dus 330 is redelijk te noemen.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Waar vind je die voor 450 euro? Dacht dat nieuwprijs overal 479 was?

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

had maar even gegoogled

Comment

Ik dacht dat die overal hetzelfde kostte, had al gegoogled maar jij vind blijkbaar meer dan ik
          Nu is af te halen in Breda, of verzenden maar dan kost hij evenveel als in een store om de hoek.

Toch bedankt voor de link.

mir

Comment

Normaal is Apple overal hetzelfde geprijsd, ze zullen daar de laatste euro's winst ook wel niet willen zeker.
            Want geloof me, op Apple producten zit niet veel winstmarge hoor voor de handelaar.

Enneee, YW.

Ruud

Comment

Als je ziet onder welke omstandigheden deze dingen gemaakt worden in China, en voor welke prijs deze verkocht worden! Maar dat is een ander verhaal.

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                Ik kan een ipad 3 met 16gb kopen voor 330 euro 2e hands. Toestel zou in perfecte staat zijn en nog in garantie, is nog geen 6 maand oud

Is dit een correcte prijs ? Waar moet je opletten als je zo een toestel 2e hands koopt?

mir
                Nog geen 6 maand oud en al te koop, op zijn minst een beetje verdacht vind ik.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik heb mijn D90 2e hands gekocht, en die was 3 maanden oud.
                  Hij snapte niets van zijn toestel.
                  Ik heb die nog steeds en de clicks zijn al gestegen hoor sindsdien.
                  Sommige mensen zijn impulsief in hun aankopen.

Ruud

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                    ohhhh... vertel eens wat meer details daarover a.u.b. ?! als 't zo zit wil ik ook wel een gratis Belgacom tablet !
                    Bij elk Belgacom Pack met Maxi internet, mag je een gratis cadeau kiezen (ofwel gratis Deezer premium plus, ofwel de gratis HUUR van een tablet 7").
                    En wij hadden zo'n Maxi Pack...
                    Bijvoorbeeld zo iets : http://www.belgacom.be/onetelco/be-n...gp_intma.page?
                    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                    BD0993BE
                    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Gratis gaan werken, gratis vanalles afstaan aan de staat, gratis geven, ...
                      Maar gratis krijgen is iets heel anders.
                      Maar mannen toch, er zijn ontelbare dingen gratis in het leven, moet ik jullie toch niet meer wijsmaken of zijn jullie allemaal pas afgestudeerde tieners?

Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
                      Bij elk Belgacom Pack met Maxi internet, mag je een gratis cadeau kiezen (ofwel gratis Deezer premium plus, ofwel de gratis HUUR van een tablet 7").
                      En wij hadden zo'n Maxi Pack...
                      Bijvoorbeeld zo iets : http://www.belgacom.be/onetelco/be-n...gp_intma.page?
                      Ah, ik zie het al; is bedoeld voor nieuwe internet klanten. Dan val ik helaas uit de boot, ik ben al pakweg 20 jaar Belgacom klant.
                      Toch bedankt voor de moeite en de link!
                      Last edited by kirsten_dl; 23 oktober 2012, 22:47. Reden: n.v.t.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                        Ik kan een ipad 3 met 16gb kopen voor 330 euro 2e hands. Toestel zou in perfecte staat zijn en nog in garantie, is nog geen 6 maand oud.

Is dit een correcte prijs ? Waar moet je opletten als je zo een toestel 2e hands koopt?

mir
                        Of de prijs nu goed is zal ook afhangen of het enkel WiFi of ook 4G (3G) is.
                        Let er vooral op dat hij niet gelockt is.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

of zijn jullie allemaal pas afgestudeerde tieners?
                          We kunnen niet allemaal zo ervaren en geleerd zijn.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Maar mannen toch, er zijn ontelbare dingen gratis in het leven, moet ik jullie toch niet meer wijsmaken of zijn jullie allemaal pas afgestudeerde tieners?
                            Nee, maar te goedgelovig zijn we nu ook niet.
                            De zonneschijn is het enige dat nog gratis is, tenzij je die opvangt via zonnepanelen .
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Nee, maar te goedgelovig zijn we nu ook niet.
                              De zonneschijn is het enige dat nog gratis is, tenzij je die opvangt via zonnepanelen .
                              Gratis is ook de glimlach van een kind, het geroezemoes op een verwarmd terrasje 's avonds laat,
                              die ene blik van die oude vrouw, dat schandalig schone strand waar de zee langzaam en gestaag
                              aan komt likken, die rij door de wind schuin staande bomen, een heldere lentedag in april, de mist
                              op een vrijdagavond, de wandelaars in stilte tussen de bloemen, een verliefd stel dat elkaar net niet
                              zoent, een meisje op haar witte fiets, de trage blijdschap die me zo nu en dan overvalt, het moment
                              tussen waken en slapen... eigenlijk is alles voor niets, behalve waar je voor moet betalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Of de prijs nu goed is zal ook afhangen of het enkel WiFi of ook 4G (3G) is.
                                Let er vooral op dat hij niet gelockt is.
                                T'is weer een hoop gezever, na enkele sms berichten heen en terug afgesproken dat hij vandaag in de voormiddag zijn adres ging doorgeven zodat ik vandaag kon langskomen. Waarom hij gisteren niet meteen zijn adres gaf als ik er om vroeg is me een raadsel. Deze voormiddag gans de voormiddag zittten wachten op een bericht niks ontvangen. Op de middag een sms gestuurd geen reactie. Dan daarnet een gebeld niemand bereikbaar.

Weer fijn zaken doen op die manier. Hij had vandaag geen school is dus weer zo een tiener zijn die geen afspraken niet nakomt zeker Op de duur zou je het opgeven om in te gaan op zoekertjes van 2e hands website's. Ofwel reageren ze niet ofwel zijn het oplichters die je antwoorden met een mail vol vertaalfouten.

mir

Comment

Working...
                                X