Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Natuurlijk, maar dan verwacht ik ook van de verkoper dat hij zich aan zijn beloftes houd. En als hij plots geen zin meer heeft om aan me te verkopen dit gewoon laat weten ipv me in het ongewisse te laten.
Maar mannen toch, er zijn ontelbare dingen gratis in het leven, moet ik jullie toch niet meer wijsmaken of zijn jullie allemaal pas afgestudeerde tieners?
Ah, ik zie het al; is bedoeld voor nieuwe internet klanten. Dan val ik helaas uit de boot, ik ben al pakweg 20 jaar Belgacom klant.
Toch bedankt voor de moeite en de link!
Nee hoor ! Ook voor bestaande klanten (wij zijn intussen ook al ruim 15 jaar klant bij Belgacom).
Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Natuurlijk, maar dan verwacht ik ook van de verkoper dat hij zich aan zijn beloftes houd. En als hij plots geen zin meer heeft om aan me te verkopen dit gewoon laat weten ipv me in het ongewisse te laten.
Misschien moet die eerst nog zeker zijn dat hij hem gepikt krijgt.
Een week of 2?
Was de iPad 4 niet voorzien voor maart?
En voor hij dan bij ons ook nog eens effectief in de winkelrekken ligt kan daar nog een beetje bij komen.
Nee : begin november zijn ze verkrijgbaar. In België misschien weer een weekje later... De Ipad (3) heeft het dus niet al te lang volgehouden...
Maar i.p.v. die mini zou ik toch eerder een Nexus 7 kopen : is minimum evengoed, maar een pak goedkoper...
Trouwens vreemd dat die mini er komt : Steve Jobs vond een 7"-er veel te klein (en gelijk had hij eigenlijk).
Nee hoor ! Ook voor bestaande klanten (wij zijn intussen ook al ruim 15 jaar klant bij Belgacom).
Dan zal ik eens telefonisch contact opnemen met de Belgacom klantendienst en eens luisteren wat zij mij hierover kunnen vertellen.
Alvast bedankt voor de info en tip!
Last edited by kirsten_dl; 25 oktober 2012, 16:03.
Reden: nvt
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
was ook van zin om tablet te kopen, maar ben nu toch nog even aan het wachten wat de google tablet en deze van microsoft gaan geven. wat moet je nu doen? gaan voor het originele en de ipad kopen, of de sony, of enz...
Comment