Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik vraag me echt af wat ze er mee doen
(hey, geen ruzie stoken nu he)
't Is een duur stuk maar hoe verantwoord je de hoge kostprijs?
't Zelfde gevoel heb ik bij een smartphone.
Het zal ook wel mijn leeftijd zijn
Dat zal inderdaad de leeftijd zijn
En de evolutie.
Vroeger wasten ze ook met een wasbord en een teil.
Toen kwam de wasmachine en al de die-harders zeiden dan "waarom is dat nu nodig?"
Ikzelf heb ook geen tablet maar het kan inderdaad wel dienen tot iets. Een collega zei me dat die daar vaak mee in de bank zat om dan via Yello iets te bekijken (meestal voetbal) omdat zijn vrouw naar iets anders aan het kijken was.
Ofwel vaak voor kinderen om bepaalde spelletjes te doen.
Persoonlijk vind ik ze ook veel te duur maar dat is altijd zo: de eerste computer die ik kocht (386 DX2) kostte toen ongeveer 120000 Bfr (of tegenwoordig 3000€).
Het is pas de laatste 10 jaar dat de prijzen serieus gedaald zijn voor de PC's.
Nu dat de tablets er zijn beginnen de prijzen van laptops ook te zakken (eindelijk).
Maar telkens er iets nieuws uitkomt, willen de leveranciers dat natuurlijk graag uitmelken (en natuurlijk altijd zeggen dat het is om de "ontwikkeling" ervan te bekostigen).
Ik heb nog altijd liever een goede laptop (en ook vaste PC) om alles te doen.
Een smartphone heb ik gekregen op het werk en moet eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk niet nodig heb bijna (bellen en sms'en) maar voor het werk is het heel handig: email, internet, ...
En daarbij wil toch iedereen het laatste nieuwe hebben ook al zijn ze er niets mee.
Dat zouden wij fotografen toch wel moeten weten
Ik heb een tablet. Maar dan wel een e-reader. Lang aan getwijfeld van zou
ik nu wel zo'n ding kopen of niet doen. Toch maar de knoop doorgehakt en
weten jullie wat: het is fantastisch. Ik zou hem niet meer willen, niet meer
kunnen missen.
Dat zal inderdaad de leeftijd zijn
En de evolutie.
Vroeger wasten ze ook met een wasbord en een teil.
Toen kwam de wasmachine en al de die-harders zeiden dan "waarom is dat nu nodig?"
Ikzelf heb ook geen tablet maar het kan inderdaad wel dienen tot iets. Een collega zei me dat die daar vaak mee in de bank zat om dan via Yello iets te bekijken (meestal voetbal) omdat zijn vrouw naar iets anders aan het kijken was.
Ofwel vaak voor kinderen om bepaalde spelletjes te doen.
Persoonlijk vind ik ze ook veel te duur maar dat is altijd zo: de eerste computer die ik kocht (386 DX2) kostte toen ongeveer 120000 Bfr (of tegenwoordig 3000€).
Het is pas de laatste 10 jaar dat de prijzen serieus gedaald zijn voor de PC's.
Nu dat de tablets er zijn beginnen de prijzen van laptops ook te zakken (eindelijk).
Maar telkens er iets nieuws uitkomt, willen de leveranciers dat natuurlijk graag uitmelken (en natuurlijk altijd zeggen dat het is om de "ontwikkeling" ervan te bekostigen).
Ik heb nog altijd liever een goede laptop (en ook vaste PC) om alles te doen.
Een smartphone heb ik gekregen op het werk en moet eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk niet nodig heb bijna (bellen en sms'en) maar voor het werk is het heel handig: email, internet, ...
En daarbij wil toch iedereen het laatste nieuwe hebben ook al zijn ze er niets mee.
Dat zouden wij fotografen toch wel moeten weten
Ik kan moeilijk nog zonder, gebruik het in feite (thuis) meer dan mijn laptop.
Tablet gaat overal mee: van de grootste tot kleinste kamer
Om iets na te lezen of om iets op te zoeken is een tablet superhandig'
Ook op reis. Dit jaar had ik een netbook bij en een Tablet. In feite had ik de netbook gerust thuis kunnen laten....
Zelfs de hotelTV op mijn tablet aangesloten.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment