Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na de zonnepanelen komt Freya u persoonlijk bezoeken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Na de zonnepanelen komt Freya u persoonlijk bezoeken

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Geen idee maar ik vrees van wel.
    Ze zullen wel een planning hebben verspreid over gans Vlaanderen, welke gezinnen en huizen ed.
    Als er daarbij een paar honderd weigeren dan zou het wel eens lang kunnen duren eer ze rond zijn.
    Mocht dit juist zijn Theo....
    Wedden dat ik plots, op onverklaarbare wijze, potdoof en nog stom (in de zin van niet kunnen spreken) ook geworden ben.
    Ze (freja) mag haar vader ( Lucsken woont hier in Erembodegem) nog meebrengen met nen helen bak bier bij....
    De bel doet het niet.....en kloppen zal niet helpen.
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
      Mocht dit juist zijn Theo....
      Wedden dat ik plots, op onverklaarbare wijze, potdoof en nog stom (in de zin van niet kunnen spreken) ook geworden ben.
      Ze (freja) mag haar vader ( Lucsken woont hier in Erembodegem) nog meebrengen met nen helen bak bier bij....
      De bel doet het niet.....en kloppen zal niet helpen.
      In 2005 hebben ze nog zoiets gedaan.
      HOE dat gelapt werd kan ik niet vinden.
      Dus is dit verplicht ja of neen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Het is dus twee keren bellen eer ik je binnen laat
        Goed Theo dat je dit hier aan ons open op het forum zet .... Ik ken en personen uit de familiekring en/of de gesloten vriendenkring van de Fre die ook op het forum lid zijn

En als ze komt is ze welkom. Ge weet maar nooit dat je hier of daar een gesloten deur open krijgt voor een leuke SD....
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
          Kan men ons verplichten om daaraan deel te nemen als je bij de geselecteerden behoort?
          Natuurlijk is het niet verplicht om deel te nemen.

In 2005 hebben 5200 van de 8400 geselecteerden meegedaan. En de inspectie was toen van de de zichtbare kenmerken van de woning. Daar hadden ze dus geen toestemming voor nodig.

Jan
          Last edited by schollaert; 9 oktober 2012, 08:20.

Comment

Met wat komen die mannen zich toch bemoeien. Daar zal wel weer een andere reden achterschuilen als deze die ze ons wijsmaken.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Los van de partij waar ze bij hoort vind ik dat ze haar geloofwaardigheid helemaal verloren is.
              Wie gelooft haar nu nog?

Dacht je nu echt dat die 'inspecteurs' niks gaan doen als ze een huis vinden als een kasteel met het KI van een tent?
              Een telefoontje naar het kadaster met een anonieme tip is dan toch snel gebeurd zeker, al is het maar uit jaloezie.

Ik heb niks groots te verbergen, maar als het niet verplicht is doe ik niet mee.

Ten andere, wedden dat er binnenkort minder gure persoonlijkheden met een nagemaakt pasje de zwakkeren gaan aanspreken, en zo een verkenningsrondje kunnen doen in huis?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Dacht je nu echt dat die 'inspecteurs' niks gaan doen als ze een huis vinden als een kasteel met het KI van een tent?
                Maar normaal zeker.

Comment

Bij mij komt niemand binnen of ze kijken in de loop van 'n .45ACP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Laat Freya maar komen, zo mis is die ook weer niet.
                    Vaneigenst ! En n sexy stem.
                    Canon-man. Concerten en natuur.
                    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                      Bij mij komt niemand binnen of ze kijken in de loop van 'n .45ACP
                      Al een geluk dat het Clowns-gezichtje er bij staat...
                      'kheb tijdje geleden 3kwartier met een man zitten praten die aan het opscheppen was over zijn wapencollectie...
                      alsof het mij boeien kon... met opmerkingen als deze... alleen had die man geen clownsgezichtje erbij...

Waarmee ik dus wil melden dat ik dit soort opmerkingen vrij ongepast, arrogant en zelfs agressief noem (tenzij het clownsgezichtje erbij staat)

verder
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                        Smaken kunnen natuurlijk verschillen...
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Smaken kunnen natuurlijk verschillen...
                          De orkaan Frea.
                          Heet, wild en nat...

En daarna ben je je huis en auto kwijt...etc

En je zonnepanelen liggen in Wallonië....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                            Goed Theo dat je dit hier aan ons open op het forum zet .... Ik ken en personen uit de familiekring en/of de gesloten vriendenkring van de Fre die ook op het forum lid zijn

En als ze komt is ze welkom. Ge weet maar nooit dat je hier of daar een gesloten deur open krijgt voor een leuke SD....
                            Purlut, als Freya thuis langs komt dan zal ik haar ontvangen en misschien wel met open armen.
                            Ik heb het dus duidelijk over Freya.
                            Trouwens elk bezoek thuis ken en weet ik van vooraf

Buren is wat wat anders, vrienden of kennissen is wat anders omdat de kans miniem is dat ze langskomen om mij te benadelen.
                            En als die hulp nodig hebben dan ben ik er.

Die gesloten deuren en die SD. Tja, wie weet he
                            Ik ben niet kinderachtig of naïef dus het zou wel eens kunnen kloppen wat je zegt.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Los van de partij waar ze bij hoort vind ik dat ze haar geloofwaardigheid helemaal verloren is.
                              Wie gelooft haar nu nog?

Een telefoontje naar het kadaster met een anonieme tip is dan toch snel gebeurd zeker, al is het maar uit jaloezie.

Ik heb niks groots te verbergen, maar als het niet verplicht is doe ik niet mee.

Ten andere, wedden dat er binnenkort minder gure persoonlijkheden met een nagemaakt pasje de zwakkeren gaan aanspreken, en zo een verkenningsrondje kunnen doen in huis?
                              Dat gebeurt nu al naar aanleiding van het eventueel veranderen van energieleverancier.
                              Dus het is prima voor mij om vooraf te kunnen ZIEN wie er bij mij binnen wil.
                              Ik mag niet veroordelen of vooroordelen hebben of je wordt al in een vakje gestopt....
                              Maar de bel ging hier. Zie ik beneden een "donker" type staan die in gebroken of slecht Nederlands
                              mij iets vertelde over berekenen van energie enz.
                              Een donker type Kort zwart haar en niet geschoren enz. enz. Hij zag er ook niet bleek uit.
                              Sorry maar ik dacht wie (stad, gemeente, energieleverancier) stuurt er nu zo iemand op pad.
                              Natuurlijk kan ik me hierin vergist hebben maar ik heb gekozen: niet binnen dus
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                                Sexy stem ???? Komaan Johan.
                                Ik heb hier een Freya die haar naamgenote niet kan uitstaan.
                                En zij heeft haar thesis Germaanse zelf geschreven

Comment

Working...
                                X