Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Na de zonnepanelen komt Freya u persoonlijk bezoeken
Re: Na de zonnepanelen komt Freya u persoonlijk bezoeken
Er hangt nu een briefje bij mij op de deur.."gelieve te kloppen want de bel doet het niet" (echt waar hoor, ik moet de parlefooninstallatie herstellen/vernieuwen).
Zelfs de klopper zal ik niet horen, als zij aan de deur staat.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Er hangt nu een briefje bij mij op de deur.."gelieve te kloppen want de bel doet het niet" (echt waar hoor, ik moet de parlefooninstallatie herstellen/vernieuwen).
Zelfs de klopper zal ik niet horen, als zij aan de deur staat.
En ik heb hier, niet alleen ik hoor, een volledig nieuwe parlofoon met kleurenscherm laten installeren
Re: Na de zonnepanelen komt Freya u persoonlijk bezoeken
Off Topic Welk systeem Theo? 2 draads of nog het oude met xxxx draden systeem? Heb namelijk met dat 2-draads-systeem nog niet gewerkt.
Kwestie van te weten of ik andere draden (qua sectie) moet trekken of ik de huidige bedrading nog kan gebruiken.
On Topic Het mag met zoveel draden zijn als het wil, ik zal ze nog niet horen of zien.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Off Topic Welk systeem Theo? 2 draads of nog het oude met xxxx draden systeem? Heb namelijk met dat 2-draads-systeem nog niet gewerkt.
Kwestie van te weten of ik andere draden (qua sectie) moet trekken of ik de huidige bedrading nog kan gebruiken.
On Topic Het mag met zoveel draden zijn als het wil, ik zal ze nog niet horen of zien.
We hebben ook een nieuwe centrale perman, die beneden in de hall is geïnstalleerd.
Maar er zijn geen draden bijgetrokken, dus wat er lag aan draden heeft men gebruikt.
Ik was er bij en keer er naar maar het aantal gebruikte draden? Geen idee.
De drukknop buiten aan mijn voordeur is ook verbonden met de parlofoon (enkel voor het geluid).
Het is dus twee keren bellen eer ik je binnen laat
Kan men ons verplichten om daaraan deel te nemen als je bij de geselecteerden behoort?
Geen idee maar ik vrees van wel.
Ze zullen wel een planning hebben verspreid over gans Vlaanderen, welke gezinnen en huizen ed.
Als er daarbij een paar honderd weigeren dan zou het wel eens lang kunnen duren eer ze rond zijn.
Comment