Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Computertotaalshop.nl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Computertotaalshop.nl

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Ik hoop dat alles nog in orde komt, indien niet dan zullen mensen die in google nog eens de naam van de shop intoetsen wel gewaarschuwd worden met deze berichten
    En is het goed voor anderen te waarschuwen voor deze shop.

Zet je verhaal eens op opgeletopinternet daar gaat het meer in de kijker lopen dan hier (hoewel een search ook al naar dit topic verwijst)
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Zet je verhaal eens op opgeletopinternet daar gaat het meer in de kijker lopen dan hier (hoewel een search ook al naar dit topic verwijst)
      Ook daar berichtje gepost

Bedankt voor de tip
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

en niet alleen dreigen met klacht bij de politie maar ook doen, mocht er een zaak van komen worden alle klachten samen genomen en staan de gedupeerden samen sterker!! Niet verschieten, wil je eens in een zaak alles rond krijgen moet je nog een aantal keren papieren en extra info insturen voor de rechtbank, heb het al meegemaakt... de oplichters moeten niks doen, en als jij niet waterdicht kan bewijzen dat je betaald hebt en niks ontvangen dan krijg jij ook niks...

"con-mode on"
        dus hierbij, ik verkoop de laatste nieuwe fototoestellen (digitaal) aan 100 euro per stuk, wat je maar wil, geld storten op een rekening die ik nog moet openen en na de eerste 500 euro weer afsluit, waarna ik een nieuwe open, de volgende 500 binnenhaal enz enz... op het einde van de rit betaal ik die 2 sukkels die ambetant blijven doen via de rechtbank hun geld terug (de rechter ziet dit dan als een teken van goede wil en aangezien die anderen al eerder hun klacht hebben opgegeven zullen die dus wel tevreden zijn (volgens de rechter)) en de rest is kassa kassa!!! (lang leve belgie!!!) "con-mode-off"

Tom
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Helaas nog altijd geen reactie terug gekregen van de computertotaalshop . Dus vandaag klacht gaan indienen bij de politie. Deze gaat naar het parket en dan naar de collega's in Nederland.

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
            Helaas nog altijd geen reactie terug gekregen van de computertotaalshop . Dus vandaag klacht gaan indienen bij de politie. Deze gaat naar het parket en dan naar de collega's in Nederland.
            Ik vrees dat je er niets meer gaat van horen.
            Mogelijk is het rekeningnr zelfs van een katvanger en is de oplichter zelf niet eens te vinden.
            Site is trouwens nog steeds online. Heb je de hostingprovider al gecontacteerd? Door je aangifte kan je daar misschien verkrijgen dat ze de site in quarantaine zetten of offline halen..
            bye, Maurice
            Nikon D7500

Comment

Of mijn klacht er iets mee te maken heeft weet ik niet maar enkele dagen terug heb ik een bericht ontvangen van de computertotaalshop dat ze wegens een storing mijn order niet kunnen uitvoeren en mijn geld terug gingen storten. Daarnet even via online bankieren gekeken en hoera de centen zijn terug gestort. Eindelijk kunnen we dit hoofdstuk afsluiten. Ik heb inmiddels een gelijkaardig toestel gevonden op ebay waar ik veilig met paypal kan betalen.

Voor mij geen computertotaalshop meer.
              Trouwens vandaag ook een mailtje gekregen van een persoon die ongeveer in dezelfde periode een aankoop had gedaan en ook onlangs zijn centen heeft terug gekregen. Met dezelfde mededeling dat het order niet door kon gaan wegens een technische storing.

mir

Comment

a das goei nieuw mir, bedankt voor de update

Comment

Da's geluk hebben. Waarschijnlijk probeert de oplichter door mensen die klacht indienden terug te betalen aan vervolging te ontsnappen. Het geld van de anderen heeft hij/zij dan weer wel te pakken. Mogelijk is er al een andere site opgericht en is het spel opnieuw bezig....
                  bye, Maurice
                  Nikon D7500

Comment

Technische storing ? "Politiestoring" zal dichter bij de waarheid liggen denk ik.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Geachte klant

1e mededeling (algemeen)

Onze welgemeende excuses
                      Ook wij kunnen een storing krijgen, ook bij ons kan er iets fout gaan en ook wij maken wel is een fout.
                      Met honderde bestellingen per maand gaat er wel is iets fout, de fout kan dan aan onze kant zitten, bij de
                      leverancier, of bij de vervoerder enz.

Hier kunt u uw klacht of opmerking aangeven.
                      Let op! Indien u een bestaande klant bent met een account, dan gaan de product en supportvragen
                      altijd via uw eigen account. De reden is dat wij uw klacht of supportvragen zo beter in kaart kunnen brengen,
                      bovendien kunnen wij u zo een betere support garanderen op uw product.

Oproep
                      Nogmaals onze welgemeende excuses
                      In het verleden hebben wij een grote computerstoring gehad, deze storing heeft toch bepaalde bestellingen,
                      emails en andere data doen beschadigen. Mocht u ondanks onze eerdere oproep en inspanningen toch
                      een vergeten gedupeerde zijn, neem dan contact met ons op via dit contactformulier. Wij zullen dan spoedig
                      contact met u opnemen. De reden van uw klacht of opmerking kan bijvoorbeeld zijn dat u een bestelling wel heeft
                      betaald maar niet heeft gekregen, retour heeft verzonden maar niets heeft vernomen, betaling
                      gedaan maar niet het juiste product gekregen enz.

Om uw klacht of opmerking nog beter te kunnen behandelen en op te lossen, vragen wij u om ons zoveel mogelijk informatie
                      te geven via dit contactformulier. Wij hebben deze informatie nodig om een onderzoek te starten naar uw klacht of opmerking.
                      Alle vragen of opmerkingen worden in vertrouwen behandeld.
                      Naar het klachtenformulier

2e mededeling 6 december 2010

Geachte klant

Onze welgemeende excuses
                      Door de afgelopen winterse omstandigheden zijn er bestellingen c.q. producten later aangekomen, zowel
                      bij ons zelf vanaf fabriek als bij bepaalde klanten. Ook zijn er nog steeds bestellingen onderweg die
                      tijdens deze omstandigheden niet optijd of zelfs niet geleverd konden worden bij onze klanten.
                      Wij vinden dit erg vervelende en spijtig dat dit zo is gelopen. Ook nu zijn wij nog bezig met onze
                      vervoerders om bestellingen die retour gingen i.v.m. het slechte weer alsnog geleverd te krijgen bij
                      onze klanten. Zelfs de expressdiensten konden het niet aan (aldus de vervoerders)

Mocht u vragen hebben over uw bestelling, doe dit dan via uw account en niet via de gewone email.
                      Via uw account bij uw bestellingen houden wij alle berichten en supportvragen bij.
                      met alle respect maar als ik iets zoek te kopen via het WWW zal ik nooit via zo'n samen geklutste webwinkelsite een bestelling plaatsen.
                      Flickr één
                      Flickr two

Comment

Working...
                      X