Ge zou nu denken dat handelaars hun klanten liever behouden in plaats van kwijt te spelen aan concurrenteie maar niets is blijkbaar minder waar.
Zit ik nu al sinds vanmorgen 10u00 continu naar een winkel te bellen om een bestelling door te geven en telkens krijg ik te horen dat ze geen tijd hebben om mijn bestelling op te nemen.
Ik had al eens info gevraagd en ze vroegen zelf om telefonisch de bestelling door te geven opdat het morgen al geleverd zou kunnen zijn in de winkel ... zal moeilijk gaan op deze manier.
Ofwel heb ik iemand aan de lijn dat het hoort donderen in Keulen en vraagt later terug te bellen, ofwel zeggen ze dat het nu niet past en dat ik eveneens later moet terugbellen.
Mooiste van al is dat ik zaterdag ook al in een andere winkel stond om hetzelfde aan te kopen, maar 20 minuten voor sluiting namen ze het toestel uit onze handen en reden het net als de rest van de voorraad met hun karreke naar de stock ... we gaan subiet sluiten zeiden ze en vroegen al om de winkel te verlaten.
Ik snap wel dat iedereen op tijd naar huis wil, maar als ge het nodige al in handen hebt vind ik het toch maar een rare manier van doen.
Gemotiveerde mensen zijn er toch niet veel meer hoor, ge hoort al direct dat het tegen de zin is en veel vragen moet ge aan sommigen niet stellen.
Gelukkig kom je af en toe nog eens klantgerichte mensen tegen die de klant echt willen helpen ... de mentaliteit van tegenwoordig zeker?
Nu ja, tegen de zin moeten ze mij niets verkopen, dan ga ik wel op een ander.
Zit ik nu al sinds vanmorgen 10u00 continu naar een winkel te bellen om een bestelling door te geven en telkens krijg ik te horen dat ze geen tijd hebben om mijn bestelling op te nemen.

Ik had al eens info gevraagd en ze vroegen zelf om telefonisch de bestelling door te geven opdat het morgen al geleverd zou kunnen zijn in de winkel ... zal moeilijk gaan op deze manier.
Ofwel heb ik iemand aan de lijn dat het hoort donderen in Keulen en vraagt later terug te bellen, ofwel zeggen ze dat het nu niet past en dat ik eveneens later moet terugbellen.
Mooiste van al is dat ik zaterdag ook al in een andere winkel stond om hetzelfde aan te kopen, maar 20 minuten voor sluiting namen ze het toestel uit onze handen en reden het net als de rest van de voorraad met hun karreke naar de stock ... we gaan subiet sluiten zeiden ze en vroegen al om de winkel te verlaten.

Ik snap wel dat iedereen op tijd naar huis wil, maar als ge het nodige al in handen hebt vind ik het toch maar een rare manier van doen.
Gemotiveerde mensen zijn er toch niet veel meer hoor, ge hoort al direct dat het tegen de zin is en veel vragen moet ge aan sommigen niet stellen.
Gelukkig kom je af en toe nog eens klantgerichte mensen tegen die de klant echt willen helpen ... de mentaliteit van tegenwoordig zeker?
Nu ja, tegen de zin moeten ze mij niets verkopen, dan ga ik wel op een ander.
Comment