Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blackberry tethering.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blackberry tethering.

Een vriend van mij wil zijn Blackberry Bold 9700 gebruiken voor thetering; dwz hem als hotspot voor zijn tabelet gebruiken.
    Maar waar op zijn BB kan hij dit vinden ?

Iemand met een BB hier die dat weet . En wil meedelen ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: Blackberry tethering.

Slecht nieuws:
    Get answers to your questions about BlackBerry products and services including CylancePROTECT and CylanceOPTICS.

Comment

Hij moet maar een iPhone kopen. Daar werkt alles mee.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Met een BB 9900 ook

Comment

Was jouw eerste antwoord dan beter niet geweest: met dat type kan het niet maar met xxx type wel? Ik wil proberen om Apple-vs-Other te vermijden, maar met je eerste antwoord lok je het uit, want inderdaad voor iPhone is dat geen probleem (misschien ook wel pas vanaf een bepaald type?) Te vaak lees ik hier dat Other toch zo superieur is, want goedkoper, maar dit soort zaken lees ik hier veel minder. Ik probeer ook discussies a la Canikon uit de weg te gaan, maar als men dan vraagt om tethering, tja, dat kan dan weer niet met een toestel van het merk S... Terwijl S superieure kwaliteit levert, enz.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Blijkbaar is er een misverstand, met de iphone gaat het wanneer je een proximus account hebt, met Mobistar is het pas sinds korte tijd mogelijk, ik weet het uit eigen ervaring, na contact met een mobistar centre wist men mij te vertellen dat dit weer zo'n typische restrictie is waar Apple voor gekend is, Mobistar moest aanpassingen doen om de hotspot op een iphone te kunnen laten werken.
            Je moet als provider voldoen aan de Apple voorwaarden, wat bij proximus direct gebeurd is maar bij Mobistar pas meer dan een jaar later.
            Met Android zijn er geen restricties, daar werkt alles direct.
            Ik gebruik dus mijn samsung S3 als hotspot voor de iphone en de ipad, is dat geen voorbeeld van onderlinge samenwerking? :-)
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Was jouw eerste antwoord dan beter niet geweest: met dat type kan het niet maar met xxx type wel? Ik wil proberen om Apple-vs-Other te vermijden, maar met je eerste antwoord lok je het uit, want inderdaad voor iPhone is dat geen probleem (misschien ook wel pas vanaf een bepaald type?) Te vaak lees ik hier dat Other toch zo superieur is, want goedkoper, maar dit soort zaken lees ik hier veel minder. Ik probeer ook discussies a la Canikon uit de weg te gaan, maar als men dan vraagt om tethering, tja, dat kan dan weer niet met een toestel van het merk S... Terwijl S superieure kwaliteit levert, enz.
              Mijn eerste antwoord beantwoorde de vraag van de TS he Les . Hij vroeg het voor een specifiek model en heeft een specifiek antwoord gekregen. Pas toen hij er de iPhone begon bij te sleuren kan ik ook een uitgebreider antwoord geven hé dat andere, en nieuwere modellen van, BB toestellen dit wel kunnen. Een BB koop je niet voor de apps, grafische geweld, ... maar voor een heel specifiek doel. Beveiliging op emails, ongeeveraard toetsenbord en betrouwbaarheid op mails ontvangen en versturen die ook nog eens overal prima werkt. Laatste wat ik hier wil is een discussie uitlokken tss Apple en Blackberry want dat is nu eens echt appels met peren vergelijken. Het zijn beiden telefoons maar te verschillend om er een discussie over te kunnen starten (Adroid vs. iOS daarentegen, of Galaxy S3 vs. iPhone 5, ...)

Comment

indien de tablet een BlackBerry Playbook is gaat dit zonder enig probleem
                http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  Laatste wat ik hier wil is een discussie uitlokken tss Apple en Blackberry want dat is nu eens echt appels met peren vergelijken.
                  Appels met Bramen in dit geval

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gandalf Bekijk bericht
                    Appels met Bramen in dit geval
                    Schitterend, er zelf nooit over nagedacht toen ik dat schreef

Comment

@LesC : ik dacht dat je op dit forum niet mocht discuteren met moderatoren. Of mag de ene toch meer dan de andere... ?
                      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                        @LesC : ik dacht dat je op dit forum niet mocht discuteren met moderatoren. Of mag de ene toch meer dan de andere... ?
                        Hela, hela. Naast Moderator (en sinds kort Challenge Mod, en dus hier minder actief), ben en blijf ik collega fotograaf/fotobewerker/Mac-ker... Als ik als Mod reageer, dan doe ik dat wel degelijk zo
                        Moderator Note: Opgepast

Moderator Warning: Mag niet!
                        . Maar niemand, zelfs mijn 'bazen' hier op BD niet, zullen mij mijn recht op vrije meningsuiting -rekening houdend met de BD-reglementen- kunnen verbieden.
                        Ik vind het persoonlijk altijd grappig dat er mensen zijn die exact weten hoe een "moderator" zich moet gedragen.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                        X