Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's met GSM

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto's met GSM

Vandaag waren wij, echtgenote, kleindochter en ik op wandel in Hasselt centrum. De kleindochter had nogal interesse in de olifanten (beelden) die alom opgesteld staan. Fototoestel natuurlijk niet meegenomen, dus maar een foto gemaakt met mijn GSM. De kwaliteit verbaast mij. Meer dan goed genoeg om de foto te laten afdrukken.
    De foto.
    GSM is een Nokia 302.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Foto's met GSM

Die dingen worden idd met de dag beter.

Comment

Heb ik ook al gemerkt, ik ben dikwijls stomverbaast dat je dat met een gsm kan doen.
      Zag onlangs een foto, van landschap, en regenboog, echt mooi zeg, voor een gsm toch.
      Maar ja mag je hier niet posten he. Enfin, het is waar, het verbeterd er op. Tot nu toe heb ik pech met mijn gsm...
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

scherp en opvallende mooie kleuren.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Maar ja mag je hier niet posten he.
          Natuurlijk mag dat wel. Ik zou wel pas zeggen dat het een GSM-shot is nadat er al wat reacties zijn binnengekomen.

Een tijdje terug vroeg ik hier of er al GSM-foto's in de Hall of Fame geraakt waren. Enkelen waren snel om me te verzekeren dat dit natuurlijk al het geval was - want de camera doet er immers niet toe, het is de fotograaf die telt. Ik heb wel nooit enige links gekregen naar die superfoto's.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
            Natuurlijk mag dat wel.
            Het zijn jammer genoeg mijn foto's niet...
            Ga eens toestemming vragen, om dat te doen.
            Die gast zou het niet weten mocht ik er hier eentje plaatsen maar dat doe je gewoon niet he.
            Zou wel graag eens voorbeeldje tonen.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Het zijn jammer genoeg mijn foto's niet...
              Andermans foto's publiceren mag inderdaad niet zomaar. Ik dacht dat je het had over de tolerantie op dit forum ten opzichte van foto's genomen met een GSM.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                ...want de camera doet er immers niet toe, het is de fotograaf die telt...
                Oei, en ik maar denken dat het de foto was...

Comment

Working...
                X