Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Navel en liesbreuk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Navel en liesbreuk

Vandaag moest ik om 07h00 nuchter binnen.
    Om 11h30 kwam ik uit narcose.
    Operatie goed verlopen, zonder complicatie's

Van de liesbreuk voel ik totaal niets.
    Van de navelbreuk heb ik toch ff afgezien. Achter twee dosissen pijnstillers (intraveneuse) kon ik nog niet alleen uit bed.
    Daarna kreeg ik nog ne Contramal bij en toen was het echt kermis. Kon nauwelijks nog op mijn benen staan. Zo suf of zat gelijk ne Zwitser...

3 weken niet sporten of tillen.
    14 dagen rijverbod (omwille van de verzekering)
    Kreeg al direct 'n voor 1 maand ziekenverlof.
    Ze hadden mij al gewaarschuwd dat die pijn zo 'n 10 dagen kan duren. Maar het is dragelijk zolang ik mijn buikspieren maar niet gebruik.
    Ik moet dus in het bed rollen en mijn benen door iemand anders er laten opleggen.

Die navelbreuk heb ik toch 'n beetje onderschat...Maar soit, ik ben blij dat het achter ("voor" eigenlijk) de rug is.
    Om 20h00 mocht ik pas vertrekken.

Ik moet wel zeggen dat het verplegend personeel zeer vriendelijk was in de Salvator. Ik ben echt in de watten gelegd...

Comment

Veel beterschap en "hou hem stijf" zeggen ze hier, maar dat zal ook niet voor meteen zijn zeker.

Comment

liefst niet want dan moet hij zijn buikspieren gebruiken. Het prettige aan die zaak is dat hij nog een hele maand heeft om de schade in te halen. Elke werkdag acht uur extra quality time.

Beterschap hé w00ha
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

w00ha,

Veel beterschap gewenst.
          Nu ga je wel de jeneverfeesten moeten missen

Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Goed voor jou dat alles naar behoren verlopen is.
            Hou je rustig, laat alles genezen en wees vlug de oude.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Gisteren, dag twee.
              Heel goed geslapen en veel minder pijn, maar achter 'n uur kon ik weer pijnstillers slikken.
              Dafalgan helpt totaal niet. Ibubrofen helpt wel goed. Mijn buik begint op te zwellen.
              Ik moet blijven bewegen, want al ik lang stil zit beginnen de pijn scheuten opnieuw.
              Ik heb gisteren de krampen gekregen omdat ik niet naar toilet kon gaan. Dat kwam er ook nog bij.
              Je mag weken niet tillen, maar als je moet persen met 'n liesbreuk juist aan de linkerkant (an der auspuff), niet aan te raden.
              Ik mag de eerste weken dus geen enkele inspanning doen om het loskomen van die 2 meshen (netjes) te voorkomen.
              Ze geven je wel 'n pijnstiller pakketje mee, maar aan dat laatste hebben ze precies niet gedacht.

Nu heb ik zeer goede ervaringen met Dr. Ernst Thee Nr.2. Dat is 'n soort bloedzuiverende thee en daar zit dus Senna in. Gevolg dat het er gewoon uitloopt zonder persen.
              Senna is niet zo goed voor alledaags gebruik, maar de eerste weken zal het geen kwaad kunnen.
              Dag drie:
              Viola, nu dat de ipubrofen werkt voel ik me weer beter.
              En de jenever staat al koud

Comment

Ik lees hier efjes je topic, heel erg veel beterschap!!!
                Groetjes, Jill.
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Working...
                X