Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

T'is weer van dat, nu Philips Brugge.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: T'is weer van dat, nu Philips Brugge.

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Voila, nu Ford, en dan hebben we nog NewHolland in Zedelgem en de ganse belgische toelevering naar Caterpillar
    en noem maar op.

Niet moeilijk hé, ik zeg reeds méér dan een jaar dat ze Ford zouden sluiten, als er teveel over nieuwe modellen gepraat wordt van vòòr ze er zijn, is dat niet normaal. Tenandere het is niet moeilijk hé, ieder land trekt zijn eigen industrie terug naar eigen volk, begonnen bij Renault jaren geleden, daarna Vokswagen, nu Ford.
    En straf is wel dat de domme belgen twee grote busbouwers hebben, en dat De Lijn bussen wil aankopen in Frankrijk, beseffen die ministers dan niet wat daarvan terug naar de staat stroomt, belastingen op arbeid, tewerstelling dus geen doppers betalen, BTW en noem maar op, een bende debielen besturen hier het land, zo simpel is het, een buitenlandse firma krijgt hier jaren aan een stuk subsidies, maar een belgisch bedrijf, geven ze nog de kans niet op een order, SCHANDALIG is dat.
    Mit Romney investeert in China....

Volkswagen produceert al 60 jaar in Brazilië....

Waar koopt de NMBS zijn treinstellen?
    Of zijn tramstellen?

Onze voormalige gouverneur mevr. Hilde Houben-Bertrand ken ik al jaren
    en die zei bij de vorige ontslagen dat Ford zou sluiten.
    De vrouw werd door iedereen afgeschoten. En toen kwam Steve...
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Waar koopt de NMBS zijn treinstellen?
      Of zijn tramstellen?
      Hopelijk nog hier in Brugge KLIK , ik ben er 30 jaar geleden eens op bedrijfsbezoek geweest...........

Volkswagen produceert al 60 jaar in Brazilië....
      Maar dat zullen wel wagens zijn voor de plaatselijke afzet, zo worden de beste Mercedessen nog in East London (Zuid-Afrika) gemaakt Theo KLIK ,
      wij zijn er een paar jaar geleden langs gereden, zelfde modellen als hier, maar naar het schijnt met simpelere motoren en minder electronica.

Comment

Hopelijk nog hier in Brugge KLIK , ik ben er 30 jaar geleden eens op bedrijfsbezoek geweest...........

Maar dat zullen wel wagens zijn voor de plaatselijke afzet, zo worden de beste Mercedessen nog in East London (Zuid-Afrika) gemaakt Theo KLIK ,
        wij zijn er een paar jaar geleden langs gereden, zelfde modellen als hier, maar naar het schijnt met simpelere motoren en minder electronica.
        Klopt Geert.
        VW verkoopt goed bij de Braziliaanse middenklasse.

Plus de Duitsers zijn er bezig met enorme kerncentrales te bouwen.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

ieder land trekt zijn eigen industrie terug naar eigen volk, begonnen bij Renault jaren geleden, daarna Vokswagen, nu Ford.
          Sinds ze in Dacia (jaren geleden een provincie van het Romeinse Rijk - later Oost-RR) vierhonderd en iets euro willen in plaats van 288, worden de gelijknamige auto's van de Renault-groep in Marokko geassembleerd. En ik heb het ff opgezocht: Tanger ligt inderdaad, net zoals Frankrijk binnen het West-Romeinse rijk. Als ze daar echter ook geld durven vragen vrees ik dat hun rijk uit is.

Comment

Working...
          X