Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung gt s 5360

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Samsung gt s 5360

Mijn vriend en ik hebben gewisseld van gsm/smartphone.
    Nu staan daar al foto's van mij op en die van hem staan er ook nog op (niet erg want de meeste maakte ik toch zelf) maar het toestel is wel gelinkt aan zijn picasa album, op zich ook niet erg maar ik heb zelf ook nog een picasa die dan weer gelinkt is aan mijn blog (zelfde e-mailadres). Kunt u nog volgen ? Als ik nu zijn gmail verwijder, verwijder ik dan ook alles op de smartphone want dat zou enkel gaan als ik instel op fabrieksinstellingen ?? Ik wil nu ook niet alles kwijt dus ik durf niet maar ik wil wel zijn e-mailadres er af. Iemand een oplossing ?

Re: Samsung gt s 5360

Waarom gewisseld? Geef zijn toestel terug en krijg dat van u terug, probleem opgelost .

Comment

Vrienden onder elkaar moeten dat toch kunnen regelen, of niet ?
      Kan je niet gewoon dat ding aan je computer hangen en de foto's tijdelijk daar bewaren ???
      Zo moet je dan alles toch kunnen wissen en foto's die je op het toestel wil houden gewoon terug zetten, of is dat niet mogelijk bij die dingen ?

Comment

Ja die foto's heb ik uiteraard wel allemaal op mijn computer staan maar het gaat om de andere dingen, de dingen waarvan ik niet weet dat ze ook verwijderd gaan worden. Enfin, best dat iemand reageert die dezelfde smartphone heeft want het blijkt zo al moeilijk genoeg om uit te leggen.
        Die smartphone was/is gelinkt aan zijn dingen (FB, gmail = dus ook picasa), zijn FB heb ik zonder problemen kunnen veranderen in de mijne maar die gmail dus niet...
        (Gewisseld omdat het een gsm tegen een smartphone was)

Comment

Working...
        X